|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Waar gaat dat nieuwtje over? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
over een albumrelease van een band, incl tracklisting en een mp3 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:? Geen idee. Ik zie er niks tussen staan. Heb je 'm geplaatst onder de naam Spectre? Zo ja, dan staat ie er niet in. Kan ook zijn dat een collega het nieuws niet FP waardig vond en 'm heeft verwijderd, maar het kan ook een andere oorzaak hebben natuurlijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ja onder spectre ja.. en waarom zou het niet waardig nieuws zijn verdikke Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Geen idee. Ik weet niet wat voor nieuws het was...en nogmaals dit HOEFT de oorzaak niet geweest te zijn. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
wat dan.. kan ik het je mailen anders? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Heb ik ook een keer gehad ja. Erg tof. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik hoop op een correcte afhandeling Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Sure Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
gedaan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Wanneer had je die gepost dan? Kijk er bijna dagelijks maar kan het me niet herinneren? Is zeker zinvol nieuws, erg jammer dat ie niet geplaatst is. |
|
Ligt het aan mij of is bij iedereen de frontpagina weergegeven zonder plaatjes en alleen maar kruisjes daar waar plaatjes horen te staan? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Geen problemen hier |
|
Ligt aan jou ... |
|
Hmmm, vreemd dan want op het forum is wel alles goed te zien (dus ook de omlijsting e.d. met het logo). Enig idee waar dit aan kan liggen? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Van mij mag er wel weer sneeuw op het logo. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Of meteen een minder goth-achtig logo. mvg wk10 |
|
Een zacht en furry knuffellogo! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/830697/19#2020783 het onderwerp is ter ziele en nu is er toch alleen nog maar gehoer om niks Je moeder. |
|
quote:En terecht iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Mijn niveau laat te wensen over. Ik hoop dat dit op een correcte manier afgehandeld zal worden. |
|
quote:/ban iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Oh ja, en dat topic dat nu onder aan staat had van mij best open mogen blijven... gezeur om niks, wat mij betreft...maar goed, het was een newbe dus ik weet al waarom ie dicht zit, lang leve zm, hiep hoi iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Joh, dat is het nieuwe verkapte lultopic. Daar doet men helemaal niks aan, is al eerder aangegeven en gaat al minstens 5 pagina's offtopic. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |