|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
+1 Laten we tot die tijd genieten van het happen en afflamen |
|
quote: Ik doet overleg pleegdttdt ok? Nee serieus ik leg het voor. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
waar is het "laat je band eens horen" topic, ik kan dat kreng nooit vinden in de search (nee Snaack... ook niet met % ) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
misschien is het ook eens handig dat topic wat makkelijker te laten zoeken, aangezien er veel naar verwezen word. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
misschien is het handig om wat meer sticky's te maken van bepaalde topics, is er toevallig een suggestie topic? |
|
quote: Dus je download nooit? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: dat lijkt me toch wel anders lol wie verdient er nou geld aan downloaden? Mp3's verkopen? Suck my piss |
|
quote: De bands verdienen er dan toch ook niet aan? Indirect verdient de downloader er aan, want die houd z'n geld in zijn zak. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
flauw hoor, door downloaden scheidt je kaf van het koren.. zo zie ik het. Als het waardig is dan schaf ik het aan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Het ging mij dan ook om de vraag aan Burzum, niet specifiek om het downloaden. *nu weer on topic allemaal, anders wordt Illusione boos* Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
ja, waar is het "laat je band eens horen" topic Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Suck my piss |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat zijn vaak uitgaves van IROND. Die zijn officieel en legaal maar in principe alleen bestemd voor de verkoop in de voormalige Sovjet republieken. Dit doen ze om CD's voor mensen daar betaalbaar te houden. Echter....die bepaling m.b.t. de verkoop die alleen in de Sovjet republieken plaats zou mogen vinden is niet wettelijk bindend. Het is net als met regio's van DVD's, er is geen bepaling die zegt dat je je eraan moet houden. Dat die CD's vaak de EU binnenkomen zonder douanerechten te voldoen is weer een andere zaak...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1618345 Staat iets voorbij de helft in muziek algemeen. Was niet zo moeilijk te vinden [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 01-11-2005 17:29] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
kan in de titel de datum veranderd worden in 12-11? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1945496 [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 01-11-2005 21:12] |
|
quote: Done On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1973198 Was deze gast niet al eerder teruggefloten voor zijn irritante gespam? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
|
|
Werd hier dan niet zo euforisch gedaan over The Vision Bleak? signature |
|
Vision Bleak is gaaf Zenial |
|
de standaard klacht: mij is absoluut niet duidelijk over wat nu een topic geopend "mag" worden. ik had een topic geopend over de afrekenigen in het criminele circuit in Amsterdam. Maar dat moet dan weer in dat algemene nieuws topic????? kom op jongens, dat is toch wel gek?? als je wat langere dicussies wil hebben over een onderwerp: gooi alstjeblieft dat algemene nieuwtopic dicht. advies: maak psycho moderator. die heeft een ongekent talent om topics op te sporen die dicht moeten. |
|
quote: Nou je zou dan bij wijze van over elke stad wel een topic kunnen openen als daar iets groots gebeurd. Er is een nieuwstopic, die is daar voor. Er is bijv ook een topic over terrorisme, maar dat is zo'n groot onderwerp en dat speelt op zo'n grote schaal, en daar wordt zoveel over gediscusieerd dat we dat prima vinden. Einde pleidooi. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik vind het om eerlijk te zijn kutbeleid. Waarom kan je geen topic openen over een zwaawegend maatschappelijk issue? Het plaatsen van dit soort discussies in een nieuws topic maakt het onmogelijk om later op te sporen... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |