IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten Topic XII Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 29-11-2005 22:05 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 26 november 2005 18:48 schreef Vikingblöd het volgende:
Omdat ik van ijsregen m`n vraag hier MOEST plaatsen bij deze...

zou deze topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1996248 een andere naam kunnen krijgen of bv (wat zijn je gedachten topic) erachter ???

Hersenspinsels en zo klinkt zo vaag..

zenk joe ferry muts

zo goe jonkvrouwe ijsregen...

Afz de Luie Vikingblöd


Goed idee, en done.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-11-2005 22:07 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 29 november 2005 21:37 schreef jbassist het volgende:
Beste JB.

yeggeeedieeyeggeeediieeblablabla...
..Emo van zm moderatorteam.

Even van iemand behalve Emoboy:

is dit werkelijk zo, en kwam mijn avatar echt in aanmerking?

Nou?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-11-2005 22:09 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 29 november 2005 22:07 schreef jbassist het volgende:
Nou?


Ik had je al antwoord gegeven op de vorige pagina..

Ja, het is echt zo, en ja, je avatar kwam in aanmerking.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 29-11-2005 22:10 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Om even een aanvulling te geven. Iedereen moet zm overal kunnen zien. Op school, of werk of waar dan ook kan je namelijk wel bepaalde topics gesloten laten. Maar een Icon duikt overal op.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-11-2005 22:18 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 29 november 2005 22:10 schreef zillah-morte het volgende:
Om even een aanvulling te geven. Iedereen moet zm overal kunnen zien. Op school, of werk of waar dan ook kan je namelijk wel bepaalde topics gesloten laten. Maar een Icon duikt overal op.


best, al vond ik mannetje nog steeds niet onbevoegd erg, en de forumpret word er voor mij zo niet bepaald fijner op.
en dat merk je ook wel als je ziet hoeveel er de laatste tijd in het algemeen word gepost

quote:
Op 29 november 2005 22:09 schreef Illusione het volgende:
Ja, het is echt zo, en ja, je avatar kwam in aanmerking.


dat wou ik dus even weten, want emoboy heeft nog wel eens de neiging ietwat non-snugger met zijn "Moderator" functie om tegaan


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-11-2005 22:20 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ik vermoed dan ook dat met de desbetreffende avatar gedoeld werd op die waarop een ferm paar memmen onder handen genomen werden, en niet dat rennende mannetje..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-11-2005 22:20 by mental Profiel van mental

Ik heb ook een klacht...de mensen hier zeiken teveel. topics gaan vaak nergens over...zie bv het The Monolith Deathcult topic.


Fuck the world and fuck you


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 29-11-2005 22:21 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Wat is de volgende stap? Moeten bandnamen gecensureerd worden omdat dit tere christenzieltjes kan kwetsen?

Belachelijk.

Edit: sorry, ik dacht dat het over het rennende mannetje als avatar ging. Blijkbaar niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 29-11-2005 22:22]


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 29-11-2005 22:21 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 29 november 2005 22:18 schreef jbassist het volgende:
best, al vond ik mannetje nog steeds niet onbevoegd erg, en de forumpret word er voor mij zo niet bepaald fijner op.
en dat merk je ook wel als je ziet hoeveel er de laatste tijd in het algemeen word gepost



dat wou ik dus even weten, want emoboy heeft nog wel eens de neiging ietwat non-snugger met zijn "Moderator" functie om tegaan

Ik snap je wel. Ach alles is bespreekbaar. ALs je het ergens niet mee eens bent, kaart het aan.
Wij maken onderling ook alles bespreekbaar als mods.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 29-11-2005 22:22 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 29 november 2005 22:21 schreef Y Draig Goch het volgende:
Wat is de volgende stap? Moeten bandnamen gecensureerd worden omdat dit tere christenzieltjes kan kwetsen?

Belachelijk.

NOu vertel wat vind jij belachelijk?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 29-11-2005 22:22 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 29 november 2005 22:22 schreef zillah-morte het volgende:
NOu vertel wat vind jij belachelijk?


Ik heb 'em al ge-edit. Sorry.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-11-2005 22:23 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 29 november 2005 22:20 schreef Illusione het volgende:
Ik vermoed dan ook dat met de desbetreffende avatar gedoeld werd op die waarop een ferm paar memmen onder handen genomen werden, en niet dat rennende mannetje..


wel dat rennende mannetje... die ik juist had genomen om van dit gezeik af tezijn

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 29-11-2005 22:24]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 29-11-2005 22:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 29 november 2005 22:22 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik heb 'em al ge-edit. Sorry.





On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-11-2005 22:26 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Zucht.

Juist. Even voor de duidelijkheid:

De afgelopen tijd zijn er meerdere klachten binnengekomen over een gebrek aan een uniform moderatorbeleid. Naar aanleiding van dat akkefietje (als ik het zo mag noemen) hebben wij een modvergadering belegd waarin wij bepaalde zaken duidelijker en meer in detail hebben uitgewerkt. Op deze manier kunnen wij ook een uniform modbeleid neerzetten. Op sommige punten betekent dit dat er 'strengere' regels zijn overeengekomen en op andere punten betekent dit juist dat moderators zich minder met bepaalde zaken bemoeien. De precieze details hiervan zullen spoedig volgen.

We gaan niet censureren, daar waren we het allemaal over eens (behalve in gevallen die echt keihard tegen de regels van racisme, etc, ingaan), maar avatars vormen hierin, if you will, een kleine uitzondering.

Edit: De Edit van YDG net gelezen.. desalniettemin laat ik bovenstaande post nog even staan voor een stukje verduidelijking.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 29-11-2005 22:28]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-11-2005 22:28 by MMayo Profiel van MMayo

Is het mogelijk om even een sticky post te maken met daarin de 'nieuwe' regels ofzo?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-11-2005 22:29 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 29 november 2005 22:28 schreef MindlessMayo het volgende:
Is het mogelijk om even een sticky post te maken met daarin de 'nieuwe' regels ofzo?


As I said, zogauw de uitkomst van de vergadering besproken met de mods die niet aanwezig konden zijn, zal meer informatie volgen! We'll keep you posted!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-11-2005 22:31 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 29 november 2005 22:21 schreef zillah-morte het volgende:
Ik snap je wel. Ach alles is bespreekbaar. ALs je het ergens niet mee eens bent, kaart het aan.
Wij maken onderling ook alles bespreekbaar als mods.


kan dan gewoon terug?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 29-11-2005 22:32 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 29 november 2005 22:29 schreef Illusione het volgende:
As I said, zogauw de uitkomst van de vergadering besproken met de mods die niet aanwezig konden zijn, zal meer informatie volgen! We'll keep you posted!

Idd, verslag is gemaakt, dan afwachten wat er verdr naar boven komt, En dan maken we een mooi duidelijk rijtje.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-11-2005 22:32 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 29 november 2005 22:20 schreef Illusione het volgende:
Ik vermoed dan ook dat met de desbetreffende avatar gedoeld werd op die waarop een ferm paar memmen onder handen genomen werden, en niet dat rennende mannetje..
dat was niet JB


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-11-2005 22:33 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 29 november 2005 22:29 schreef Illusione het volgende:
As I said, zogauw de uitkomst van de vergadering besproken met de mods die niet aanwezig konden zijn, zal meer informatie volgen! We'll keep you posted!


Ik doelde meer op dat het dan niet alleen in dit topic komt te staan maar gewoon duidelijk hoog bovenaan enzo. Maar goed, we wachten netjes af.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 29-11-2005 22:34 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 29 november 2005 22:31 schreef jbassist het volgende:
kan dan gewoon terug?

Ja is prima.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-11-2005 22:34 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 29 november 2005 22:31 schreef jbassist het volgende:
kan dan gewoon terug?


Yep.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-11-2005 22:40 by jbassist Profiel van jbassist

MASTER!!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 29-11-2005 23:07 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 29 november 2005 22:05 schreef zillah-morte het volgende:
Goed idee, en done.


Zilla thanx


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-11-2005 0:04 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Mindlessmayo is de hele tijd of-topic in het brute bands met keyboards topic.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen