IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten Topic XII Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-12-2005 7:31 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Liever aan ZM dan aan een goed doel. Hier zie je er tenminste nog iets van terug.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-12-2005 17:01 by MMayo Profiel van MMayo

Tijd voor een slotje lijkt mij, site bestaat niet meer en de "medewerkers" kunnen niet normaal antwoorden op vragen.

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/830697/14


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 18:55 by FabioLione Profiel van FabioLione

Waarom moet iedereen nou zo nodig zeiken over powermetal?!


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-12-2005 18:56 by Chantalie Profiel van Chantalie

omdat dit een forum is, misschien heel toevallig? Je weet wel, op een foum delen mensen hun mening aan elkaar mee?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-12-2005 18:57 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 december 2005 18:55 schreef FabioLione het volgende:
Waarom moet iedereen nou zo nodig zeiken over powermetal?!
Omdat het ongeinspireerde bagger is. Slechts een ophooping wat catchy cliche's voor simpele latente zielen. Poep is het, zware poep.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 18:58 by FabioLione Profiel van FabioLione

Maar om nou t meteen helemaal de grond in te boren met homogezeik...


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 19-12-2005 18:58 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

En toen graag weer serieuze klachten waar meer dan 1 seconde denkwerk ingestoken is, dank u..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-12-2005 19:03 by Chantalie Profiel van Chantalie

Paul, geen klacht, wel een vraag: waarom pikt de search sommige hits wel op als je % erachter zet en sommige niet? Hij vindt nl. wel wat zonder de %. Met andere woorden: welke functie heeft de % nou precies, 't is mij niet helemaal duidelijk?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 19-12-2005 19:04 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Dat ligt aan het zoekmechanisme, en ik moet eerlijk toegeven dat ik je dat niet kan beantwoorden. Er staat wel in een van de eerdere pagina's een uitleg hierover, meen ik. Veel succes.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-12-2005 19:06 by Chantalie Profiel van Chantalie

Dat 't aan 't zoekmechanisme ligt, had ik ook wel begrepen. Maar eens zoeken dus.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-12-2005 19:13 by altx Profiel van altx

quote:
Op 19 december 2005 19:03 schreef Chantalie het volgende:
Paul, geen klacht, wel een vraag: waarom pikt de search sommige hits wel op als je % erachter zet en sommige niet? Hij vindt nl. wel wat zonder de %. Met andere woorden: welke functie heeft de % nou precies, 't is mij niet helemaal duidelijk?


De % is een zgn. wildcard.

Zoek je op "metal", dan zoekt hij naar alle berichten/topictitels waar letterlijk het woord "metal" in voorkomt. "Metalalbum" bijvoorbeeld vindt hij dan niet.

Zoek je op "metal%", dan zoekt hij naar alle berichten/topictitels waar ofwel letterlijk het woord "metal" in voorkomt ofwel waar woorden die beginnen met "metal" in voorkomen. "Metalalbum" vindt hij dan wel.

Duidelijk zo?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-12-2005 19:14 by Chantalie Profiel van Chantalie

jazeker! Geldt 't ook voor 't einde van een woord?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-12-2005 19:18 by altx Profiel van altx

quote:
Op 19 december 2005 19:14 schreef Chantalie het volgende:
jazeker! Geldt 't ook voor 't einde van een woord?


Hoe bedoel je? Dat je ook "%metal" kan doen?

Nee, helaasch. Voor zo ver ik weet, heeft Paul de search zo beperkt dat je het %-tekentje alleen aan het einde van een woord neer kan zetten. Aan het begin of middenin pakt hij niet. Dit omdat dat te veel inspanning van de server zou kosten. Het kan theoretisch namelijk wel. Zulke wildcards zijn namelijk gewoon functionaliteit van een database. Dat is niet iets ZM-specifieks of zo. Maar elke site kan daar op zijn eigen manier mee omgaan zeg maar.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-12-2005 19:22 by Chantalie Profiel van Chantalie

dank je wel voor de info trouwens


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-12-2005 21:41 by bazzio Profiel van bazzio

Krijg na een post steeds de volgende melding:

"De gegevens zijn opgeslagen. Je gaat nu automatisch terug naar het topic waar je vandaan kwam."

maar dat lukt pas na op het linkie klikken...

Hebben meer mensen hier last van.


Bazzio Attacks!!!


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 19-12-2005 21:49 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

Niet bepaald... Problemen met je verbinding toevallig? Ik heb er soms last van, maar alleen als UPC weer eens fucked


FREEZE


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-12-2005 22:02 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 19 december 2005 21:49 schreef Phantom Lord het volgende:
Niet bepaald... Problemen met je verbinding toevallig? Ik heb er soms last van, maar alleen als UPC weer eens fucked


Nee, de rest is gewoon snel... zal de cache is ff leegdonderen.


Bazzio Attacks!!!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 19-12-2005 22:06 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 19 december 2005 19:18 schreef altx het volgende:
Hoe bedoel je? Dat je ook "%metal" kan doen?

Nee, helaasch. Voor zo ver ik weet, heeft Paul de search zo beperkt dat je het %-tekentje alleen aan het einde van een woord neer kan zetten. Aan het begin of middenin pakt hij niet. Dit omdat dat te veel inspanning van de server zou kosten. Het kan theoretisch namelijk wel. Zulke wildcards zijn namelijk gewoon functionaliteit van een database. Dat is niet iets ZM-specifieks of zo. Maar elke site kan daar op zijn eigen manier mee omgaan zeg maar.
Als ik dat zou toelaten dan kon je niet meer normaal gebruik maken van het forum ben ik bang. Dan moet hij alle keywords afzoeken aangezien er geen index op ligt. Het zou eventueel nog kunnen dat ik alle woorden dan nog geinverteerd op zou slaan maar dat neemt weer 2x zoveel plek in en die indexen zijn al niet zo klein.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-12-2005 1:49 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 december 2005 21:41 schreef bazzio het volgende:
Krijg na een post steeds de volgende melding:

"De gegevens zijn opgeslagen. Je gaat nu automatisch terug naar het topic waar je vandaan kwam."

maar dat lukt pas na op het linkie klikken...

Hebben meer mensen hier last van.



regelmatig, ook regelmatig gemeld trouwens.

(firefox hier)


Je moeder.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 20-12-2005 14:01 by Carnagath Profiel van Carnagathhttp://carnalleftovers.com

Nog een verzoek tot aanpassing topic titel!

In deze topic is de line-up dusdanig veranderd dat de topictitel ook meeveranderd! Dus i.p.v. de volgende line-up:
I.N.R.I, Pulverizer, Massive Assault, Profane

wordt het dus:
God Dethroned, Pulverizer, Massive Assault, Profane & Carnal Leftovers

Dit is, voor zover ik weet, de voorlopige line-up!

Alvast bed(r)ankt!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-12-2005 14:03 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Hoplado


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 20-12-2005 14:04 by Carnagath Profiel van Carnagathhttp://carnalleftovers.com

Dank je Maurice!



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-12-2005 14:07 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 december 2005 14:04 schreef Carnagath het volgende:
Dank je Maurice!


Weet je zeker dat het God dethroned is?

quote:
Op 20 december 2005 11:33 schreef Henke het volgende:
Zullen we dit keer wel mogen spelen van de lokale kerkelijke partijen?

Anders gaan jullie in deze bezetting toch ook onder de naam "Satans lounge band"


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 20-12-2005 14:13 by Carnagath Profiel van Carnagathhttp://carnalleftovers.com

HAHA! Oh ja dat! Tja ... zolang het hier maar goed staat, maar op de bill van t podium anders .... anders raken mensen zo in de war



spectre
Usericon van spectre
Posted 21-12-2005 12:04 by spectre Profiel van spectre

ik weet dat er geen correspondentie over gedaan wordt, maar ik wil graag weten waarom mijn nieuws submit niet wordt geplaatst..


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen