|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Nico, ik heb deze emmer stront al eerder over me heen gehad (1337_misanthrope topic) waarna ik geen enkel bandtopic meer heb dichtgegooid. Bruce Banner |
|
quote: zie post hierboven Bruce Banner |
|
quote: er bestaat nog altijd een verschil tussen lui die hier normaal posten, en nieuwe users die meteen 300 topics over totale onzin (DUS GEEN METAL WAT MEN HIER ZO GRAAG WIL!!!!!) openen. Na het 4e topic te hebben dichtgegooid wil er wel eens een dergelijke reactie op volgen. Beetje de pik op mij, Zenial? bewaar je al mijn quotes? Bruce Banner |
|
quote: Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: quote dan meteen ook even ALLES wat daarvoor hoort... jij... jij... bengel Bruce Banner |
|
Gooi smoochy er uit als moderator!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Graag dit topic normaal serieus houden. Zeikerd [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 19-10-2005 11:00] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik ben het er wel een beetje mee eens eigenlijk.. |
|
quote: Nou dan mag je een reden geven. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Eruit gooien hoeft van mij niet. Hij mod naar mijn bescheiden mening wel beetje te extreem. Ik zie bijvoorbeeld het nut niet van in een topic offtopic posts weg modden als men toch alang weer gewoon ontopic bezig is. Dat soort dingetjes. maarja |
|
quote: Zal wel enthousiasme zijn ofzo |
|
Hopelijk, dan verdwijnt het toch snel weeR |
|
Hoe werkt dat überhaupt met het aannemen van nieuwe mods? Krijgen ze een proeftijd? Worden ze de eerste maanden gevolgd in hun mod activiteiten? Of wordt er gewoon moderator capaciteit verleend en daarna kunnen de honden los? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Mag de topictitel van dit topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1955876 Worden verduidelijkt voor de search functie? Suggestie voor een handigere naam I [nieuw project Abbath, Immortal] |
|
quote: Ze kunnen solliciteren en als ze bevriend genoeg zijn met de overige modjes, dan mogen ze komen modden. Geen idee trouwens, volgens mij geen proeftijd en volgens mij zijn de regels voor moderators ook lang niet duidelijk voor sommigen. Lijkt er soms op of men maar naar eigen inzicht handelt en niet naar afgesproken regels. |
|
quote: nee, pas als je je verlaagt tot dit soort dingen: quote: dan mag je idd over enthousiast de mod uit gaan hangen en idd zinloos posts gaan verwijderen. beste kerel.. maar geen moderater!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Wederom lekker fout aangepast door een mod. Weten deze wel hoe de search werkt? |
|
quote: Was toch nog niet aangepast door een mod Nouja, ik vind mijn versie wel handiger voor de search hehe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-10-2005 11:26] |
|
quote: Volgens mij werkt het nu toch redelijk? |
|
quote: Nou, het was niet als emmer stront bedoeld hoor |
|
maar ondertussen is er nog geen (zinnig) defcon topic open |
|
quote: Zou ik ook niet doen nee, met iemand die er zo om zit te zeiken. |
|
jaja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |