|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Waarom staat Now Playing topic in onzin? Mijns inziens juist geen onzintopic ... |
|
Dank u |
|
quote: Zou je het ook weer terug kunnen draaien. Ik vind het een van de grotere bullshit topics. En ipv een beetje te discusseren gaan de n00bs dat ding natuurlijk volspammen om aan de 50 posts te komen. Alvast bedankt. |
|
Daar zijn mods voor om de users daar op aan te spreken. Topic heeft gewoonweg geen onzinnig onderwerp. |
|
Het is geen onzinnig topic, en het staat op de juiste plek. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Wat zijn de criteria waarop een topic als onzin(nig) wordt beoordeeld? |
|
quote: Ook noobs moeten erbij kunnen. Dit is echt een onderwerp die zij anders aan gaan maken. En het gaat over metal, aangezien dit een metalforum is. En wat Jenje en Illu zeggen. Daarom On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Daar komt nog bij dat je met een beetje common sense wel kan inschatten of een topic klinkklare onzin is, of enigszins serieus genomen kan worden. Bruce Banner |
|
quote: Uhm ik ben wel blond hoor. Dus dat geldt niet altijd Maar idd. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
.nvm, vroeg [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-10-2005 9:22] Bruce Banner |
|
quote: Niet echt mee eens, maar laat maar. |
|
quote: Geeft niets. Daarom ben je ook geen mod Nee grapje. Je mag altijd je mening geven, want ook wij kunnen fouten maken, en staan voor meningen en ideeen open On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Niet echt een klacht maar meer nieuwsgierig, waarom worden sommige links in een nieuw venster geopend en sommige niet? Zenial |
|
quote: Wat mij persoonlijk opgevallen is, is dat het uitmaakt of je de url-tag gebruikt of niet. Zonder url-tag opent hij de link in een nieuw venster: http://www.zwaremetalen.com En met url-tag niet: http://www.zwaremetalen.com Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hehe ja ik zie het. Vind het nogal verwarrend, als ik op een link klik en daarna de browser sluit ben ik soms ook zm weer kwijt. Kan die url tag dan niet gewoon worden afgeschaft? Zenial |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1939357 Wil iemand de datum even toevoegen in de topic titel, dankuwel. |
|
quote: Welke datum? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
jeuj staat er al bij jeuj! braaf! |
|
Maar niet op de juiste plek en met een punt ertussen. Funest voor de search. Dat zou een mod toch moeten weten. |
|
quote: Pfff. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zillah nu wel braaaaaf.. goed zo |
|
O, ja. Ik vraag me eigenlijk regelmatig af waarom er een grindcore topic in algemeen staat. Is dat niet meer iets voor in het heavy metal gedeelte? |
|
quote: Hij is in ieder geval voor iedereen zichtbaar. Hij kan daar ook onder staan. Dat is de keuze van degende die het topic aanmaakt. Als het echt misplaatst staat, doen we er wat aan. Niet gaan miepen nu he? Over alle topics... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
*gaat andere bezigheid zoeken* |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |