![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Waarom mag er voor elk huisdier een apart topic aangemaakt worden? Is het niet consequenter, net zoals b.v. het filmtopic, om 1 algemeen huisdierentopic aan te maken? ![]() |
|
Zullen we voor i.p.v. voor elke band 1 topic maken, een algemene heavy/doom/death metal topic maken? Nog beter zullen voor alle stromingen & bands 1 topic maken. 'Het grote metal topic'? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
of 1 metalband topic ![]() ![]() |
|
Of gewoon enkel en alleen 1 algemeen topic, waar we dan ALLES kunnen bespreken? ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Precies, lekker makkelijk en vooral overzichtelijk! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ja of we houden gewoon allemaal onze bek en dan kunnen we het forum opdoeken! Alleen maar voordelen! Geen mods .. geen off topic gezwam, geen geflame ... ![]() |
|
En geen hondentopics! Ik ben voor! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() +1 iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Kan iemand Henry Kanker waarschuwen/bannen/beide? ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Niet nodig, als het forum toch al opgedoekt is. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
done ![]() |
|
Een voorstel: Kan er in het zelfmoord topic wat strenger worden gemodereerd? Het is een gevoelig onderwerp, en er zijn mensen die er serieus over willen praten. Als die "hahahaha wat een aanstellers" opmerkingen zijn compleet nutteloos en alleen maar storend Zenial ![]() |
|
quote:ik zie em nog in onzin staan anders ..... ![]() |
|
quote:Groningen ligt achter dan...duurt zeker ff bij jullie ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: geldt ook voor het Metallica-, Slipknot-, Arcturus-, 1349-, Rhapsody-, Iron Saviour-, Stropdassen-, en Wackentopic ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: PWND!!!eenEEN ![]() |
|
quote: Zijn dat ook gevoelige onderwerpen ja? ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Misschien voor sommige, maar ik zal proberen als ik online ben dat in de gaten te houden ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Is het niet al ernstig genoeg dat dat topic bestaat? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:Was niet op jouw reactie gericht. ![]() |
|
quote: edit: verkeerd gelezen, dacht dat je Herrie bedoelde. @Zenials post over zelfmoord topic, geheel mee eens. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-10-2005 15:41] ![]() |
|
quote:hmz, je moet concequent blijven, het kattentopic staat ook onder onzin, het fototopic ook, het hondentopic is niet superieur aan het kattentopic en wordt zodus als gelijke behandeld als het kattentopic. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ja, en het fotografietopic staat wél in algemeen. Om maar niet te spreken over het aquaristiek topic. Volgens mij kunnen dingen als katten en honden topics beter in Algemeen dan in onzin. Het lijkt me dat het onderscheid tussen onzin en algemene topics wel duidelijk is. (Kijk maar naar het verschil tussen het fotografie en foto topic.) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: In het katten en honden topic wordt er over het algemeen mooi ontopic gereageerd en het fotografie topic is serieuzer bedoeld en mag door de anderen zonder enig probleem gezien worden, maar fototopics, huisdierentopics zijn ook meer privé en horen dus best thuis in onzin. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |