IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten Topic XII Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-11-2005 22:20 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 november 2005 21:26 schreef Jenje het volgende:
Mag ik er aan toevoegen dat Mutilator zich als een enorme frusty baby gedraagt in dat topic? Een stukje functiemisbruik van de hoogste orde die zelfs een groot deel van de acties van Lain en Elfensteen tesamen overtreft. Walgelijk.

Sorry hoor maar dat staat los van zijn modfunctie. Hij praat gewoon mee, als jij het daar niet mee eens bent, moet je zelf weten. Maar alles is in dat topic ontopic.
Dus Jenje wat is je punt? en je probleem?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-11-2005 22:20 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 november 2005 21:26 schreef Jenje het volgende:
Mag ik er aan toevoegen dat Mutilator zich als een enorme frusty baby gedraagt in dat topic? Een stukje functiemisbruik van de hoogste orde die zelfs een groot deel van de acties van Lain en Elfensteen tesamen overtreft. Walgelijk.


'Van de hoogste orde'; van functiemisbruik Jenje zijds kunnen enkele ex-redactieleden over meepraten dus zeg jij maar niets; daarnaast bestonden er 2 topics over dezelfde tour en er is nu gewoon nog 1 erover open zoals het beleid is om dubbeltopics te sluiten.
Precies volgens het boekje, meneer ZM.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-11-2005 22:21 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 3 november 2005 22:20 schreef Jenje het volgende:
Een slechte grap wordt nog slechter als je hem uitlegt


my point exactly.

ontopic


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2005 22:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 november 2005 22:20 schreef zillah-morte het volgende:
Sorry hoor maar dat staat los van zijn modfunctie. Hij praat gewoon mee, als jij het daar niet mee eens bent, moet je zelf weten. Maar alles is in dat topic ontopic.
Dus Jenje wat is je punt? en je probleem?
Euhm? Heb je het wel goed gelezen?

Omdat HIJ het een hoax vindt en hij kennelijk niet weet hoe tours geboekt worden gooit hij hem dicht. Lees aub eerst ff ...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-11-2005 22:27 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 november 2005 22:21 schreef Jenje het volgende:
Euhm? Heb je het wel goed gelezen?

Omdat HIJ het een hoax vindt en hij kennelijk niet weet hoe tours geboekt worden gooit hij hem dicht. Lees aub eerst ff ...

oh ik dacht dat je het gewoon over dat laatste stuk gesprek had. Daarom hoeven mensen elkaar nog niet voor bepaalde dingen uit te schelden.


Edit: ja en nee, over het dichtgooien. Ja omdat het topic nutteloos is, omdat er nog een topic over was, en nee, normaal hoeft zoiets niet dicht nee.

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 03-11-2005 22:28]


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2005 22:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 november 2005 22:27 schreef zillah-morte het volgende:
oh ik dacht dat je het gewoon over dat laatste stuk gesprek had. Daarom hoeven mensen elkaar nog niet voor bepaalde dingen uit te schelden.

Noem je dat al schelden ... tering zeg ...

Maar wanneer komen jullie nu eens met DUIDELIJKE regels en een UNIFORM beleid, nu bepaald elke mod zelf hoe en wat, en dat geeft ZM alleen maar een belabberd imago.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-11-2005 22:29 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Jenje, kun je even je MSN aanzetten ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-11-2005 22:31 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 november 2005 22:28 schreef Jenje het volgende:
Noem je dat al schelden ... tering zeg ...

Maar wanneer komen jullie nu eens met DUIDELIJKE regels en een UNIFORM beleid, nu bepaald elke mod zelf hoe en wat, en dat geeft ZM alleen maar een belabberd imago.

Sorry hoor, mar mensen kunnen soms hier ook wel erg snel over dingen vallen.
Wij zijn intern wel met dingen bezig hoor. Dat is een modszaak.
Ideeen welkom natuurlijk.
Maar door dat gezeik van sommige mensen, op mods of hun acties soms (ook wel onterechte) is het minder leuk.
Ik heb geen zin om een kleuterklasje te runnen hier.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2005 9:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Snel over dingen vallen vindt ik een beetje kort door de bocht. Het speelt al erg lang dat met name de nieuwe aanwas van moderators niet weet wat ze moeten doen en dan maar doen waarvan zij zelf denken dat het goed is. Lovenswaardig dat ze dat aandurven, maar natuurlijk niet goed. Ik denk ook dat daarom er onvrede heerst alle kanten op.

Als nu één of twee van de moderators eens de taak op zich nemen om duidelijke regels op te stellen en die dan voorleggen aan de rest, dan moet je mijns inziens toch vrij snel een goed stel regels klaar hebben, die ervoor zorgen dat users weten hoe alles nu zit, jullie een stel regels hebben waar je je acties mee kunt onderbouwen en waar nieuwe mods snel kunnen leren wat ze moeten doen.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-11-2005 10:43 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 november 2005 22:20 schreef Mutilator het volgende:
'Van de hoogste orde'; van functiemisbruik Jenje zijds kunnen enkele ex-redactieleden over meepraten dus zeg jij maar niets;


Nee JIJ!


LOL


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-11-2005 10:52 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 4 november 2005 10:43 schreef Chelman het volgende:
Nee JIJ!


LOL



kom op chelman, we hadden meer van je verwacht. Ik bedoel, dat had ik zelfs kunnen typen...


Suck my piss


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-11-2005 10:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 november 2005 22:20 schreef Mutilator het volgende:
'Van de hoogste orde'; van functiemisbruik Jenje zijds kunnen enkele ex-redactieleden over meepraten dus zeg jij maar niets; daarnaast bestonden er 2 topics over dezelfde tour en er is nu gewoon nog 1 erover open zoals het beleid is om dubbeltopics te sluiten.
Precies volgens het boekje, meneer ZM.
OK, als Jenje het niet mag zeggen, zeg ik het. Het eerste wat ik dacht toen ik dat gesloten topic las, was "functie misbruik". Wel eerst tof lopen doen met je inzicht in het wel en wee van zalen en package tours, maar als er teruggebokt wordt het topic sluiten, maar nog wel even een opmerking in de laatste post nagooien

En! Dat topic was OUDER dan het andere topic over dezelfde line-up. En het beleid met dubbeltopics is toch om de JONGSTE te sluiten?

Buiten dat zijn er wel vaker topics over dezelfde line-up, maar verschillende data. En; misschien zijn er ook wel mensen die op plaatsnaam zoeken in het concerten forum?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-11-2005 10:57]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-11-2005 11:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 4 november 2005 10:57 schreef ZelThoR het volgende:


Buiten dat zijn er wel vaker topics over dezelfde line-up, maar verschillende data. En; misschien zijn er ook wel mensen die op plaatsnaam zoeken in het concerten forum?


IDD!


Bijna stond Rensy de 20ste in Gent ipv in Hekelgem!


signature


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-11-2005 11:11 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 november 2005 9:58 schreef Jenje het volgende:
Snel over dingen vallen vindt ik een beetje kort door de bocht. Het speelt al erg lang dat met name de nieuwe aanwas van moderators niet weet wat ze moeten doen en dan maar doen waarvan zij zelf denken dat het goed is. Lovenswaardig dat ze dat aandurven, maar natuurlijk niet goed. Ik denk ook dat daarom er onvrede heerst alle kanten op.

Als nu één of twee van de moderators eens de taak op zich nemen om duidelijke regels op te stellen en die dan voorleggen aan de rest, dan moet je mijns inziens toch vrij snel een goed stel regels klaar hebben, die ervoor zorgen dat users weten hoe alles nu zit, jullie een stel regels hebben waar je je acties mee kunt onderbouwen en waar nieuwe mods snel kunnen leren wat ze moeten doen.




Ben het daar wel mee eens. Maar we zijn bezig actie te ondernemen. Ik ben blij met een aantal gedreven mods die ook een beter beleid willen hebben.
Laat ik het eerst hierop houden.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-11-2005 11:12 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 november 2005 10:52 schreef skullfuck het volgende:
kom op chelman, we hadden meer van je verwacht. Ik bedoel, dat had ik zelfs kunnen typen...

Daar ging ik dan weer vanuit


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-11-2005 11:20 by spectre Profiel van spectre

over welk topic gaat het?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 04-11-2005 11:20 by Psychonaut Profiel van Psychonaut



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 04-11-2005 11:22 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Gaat al niet meer over een topic, maar gaat al verder....


Een boel gezeik over dat topic, terwijl er nog 1 van was.
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1969302


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2005 11:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 november 2005 22:20 schreef Mutilator het volgende:
'Van de hoogste orde'; van functiemisbruik Jenje zijds kunnen enkele ex-redactieleden over meepraten dus zeg jij maar niets; daarnaast bestonden er 2 topics over dezelfde tour en er is nu gewoon nog 1 erover open zoals het beleid is om dubbeltopics te sluiten.
Precies volgens het boekje, meneer ZM.
Pardon?

Geef mij eens een voorbeeld van functiemisbruik? Zorg eerst dat je je loze domme uitspraken kunt onderbouwen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-11-2005 11:25 by spectre Profiel van spectre

haha, nou wel lekker leesvoer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2005 11:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Alles voor de hits


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-11-2005 18:23 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 november 2005 11:24 schreef Jenje het volgende:
Pardon?

Geef mij eens een voorbeeld van functiemisbruik? Zorg eerst dat je je loze domme uitspraken kunt onderbouwen.


Mot tussen redactie en moderators?? Wat is ZM toch heerlijk

Anyway, ik geef Jenje wel een beetje gelijk wat betreft de vage regels over topics en de modjes die niet goed weten wat te doen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-11-2005 18:27 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1970692/9#1975785

mn post: hoen komt dat wazige script gedoe voor de url?

niet echt een klacht maar wel vaag...


Je moeder.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-11-2005 18:49 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 4 november 2005 18:23 schreef MindlessMayo het volgende:
Mot tussen redactie en moderators?? Wat is ZM toch heerlijk




en een random user die zich er mee moet bemoeien. Houd jij toch eens je mond, dit is niet jouw probleem, ja?


Bruce Banner


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 04-11-2005 18:50 by Doomy Profiel van Doomy

quote:
Op 4 november 2005 18:49 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
en een random user die zich er mee moet bemoeien. Houd jij toch eens je mond, dit is niet jouw probleem, ja?


Op je peentje getrapt?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen