![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kan deze smiley dan ook worden toegevoegd? ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
voor ![]() ![]() |
|
+1 (want hij kan ook als koffie) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: We hebben ff moeten wachten tot er meer mods online kwamen, maar mijn indruk is dat het Defcon topic opnieuw aangemaakt kan worden. Het topic is niet gedumpt zodat de eerste post gekopieerd kan worden. Of het de moeite waard is zal blijken hoeveel er nuttige posts in geplaatst worden. Jouw opmerking over het Nieuws onderdeel zal ook ff opgegooid worden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Gewoon wat nieuwe smiley's erbij. Geen bergen onnodige, maar waarom is er wel een ja-, maar geen nee-schudsmiley? En de koffie-smiley ontbreekt vaak, en gele koffie heb ik dan weer nooit gezien. Would be very cool. Disko Disko Partizani ![]() |
|
En een depressieve gothicsmiley natuurlijk. Onmisbaar op dit forum Zenial ![]() |
|
quote:Doe maar niet. Anders worden we door allemaal boze gothjes met doodsbedreigingen bestookt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Mooie contradictio in terminis! ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Smileys kunnen ook droevig zijn natuurlijk, kijk maar: ![]() En het huppelspook van doom-metal zou ook gaaf zijn: ![]() Zenial ![]() |
|
Doet 't niet. ![]() |
|
quote: Gothic, smile... vat je hem? Zie jij wel eens een gothic met een smile? ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
AHAHAHAHAHA!1!!!1111!!1!1 ![]() Ik zal eens behulpzaam zijn; "En dan nu weer echte klachten ja?" Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Ik wil even klagen dat ik door een wannabe-mod gepwn3d word. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door altx op 20-10-2005 14:43] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
De goudvishal is wel wat dichterbij dan Dordrecht..hmmm SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: ![]() [/offtopic] Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote:Verkeerde topic? ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Titel van dit topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1920146 graag veranderen naar [12 november, popfront Zwolle] Metal to the core fest 1 ![]() |
|
*klaag* Mods, er worden hier zinloze klachten gepost! *klaag* ![]() ![]() |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1963292 Kan in de titel het woord 'eindhoven' ook in hoofdletters geschreven worden? Ik kan het zo moeilijk lezen nu... ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Done. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Tesamen met een quote. ![]() En om een beetje on-topic te zijn, een naar de klote smilie kan ook best. ![]() |
|
dit topic is onnodig dicht, het gaat om de zweedse Leviathan aight ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |