|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klacht.. Lain is niet beleefd tegen users (en nee dan bedoel ik niet specifiek op bovenstaande post maar ook eerdere posten waarin niet bepaald vriendelijke verzoeken worden gepost tegen diverse users). Verder gaat het trouwens wel steeds beter dat modden, meer op mekaar afgestemt al wel dus das wel positief [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-11-2005 19:10] |
|
Begint op een soapserie te lijken hier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Janken janken janken. Vecht het dan achter de schermen uit. Gaylord. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 04-11-2005 19:22] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Jammer dan Mietilator nu in alle tonen zwijgt ipv met voorbeelden van mijn dictatorschap te komen. |
|
Misschien heeft ie wel een leven naast ZM...itt jou [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 04-11-2005 20:28] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Misschien regelt ie wel Morbid Angel tours ja |
|
Misschien valt hij wel op karnivoor iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
speelt die in Morbid Angel? |
|
niet meer, toen ze nog kvlt waren wel iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ah de demo's DE DEMO'S! |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
spammerdiespamspam www.tourtjevanmorbidangelboeken?.nl |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
|
|
Dit is geen slowchat topic dus ontopic! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Oh...lijkt er anders wel op iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Dat gebeurt dus ook, gaylord. Totdat een Mayo weer eens haar grote bek in het verhaal moet mengen. Vandaar die post van mij. @ Mayo: Schluss! ga iets nuttigs doen. Bruce Banner |
|
Juist Lain laten happen bijvoorbeeld ... |
|
quote:Lain...ga eens in een nuttige band spelen... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Damn je wordt met de dag grappiger Bruce Banner |
|
Here I am to save the daaaaaaay! Maarre Lain, je bent nu eenmaal een mod die geen subtiliteit kent en gaat janken zodra iemand er iets van zegt (zoals een paar pagina's terug een Zenial die je wijst op je taalgebruik). Niet zo zielig doen hoor, snap wel dat je het gezeur op de modjes zat bent maar dat hoef je niet hier af te reageren. |
|
quote: door al jullie gelul wordt hier niet eens naar gekeken..? Je moeder. |
|
quote:Jij ook...gewoon bek houden tegen mayo ja iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |