|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Not quite.. dat heb ik net namelijk met dezelfde gedachtengang gesloten. Maar als men hier zo gehecht was aan de waardevolle discussies die in beide topics aan de gang waren, fair enough, open maar opnieuw.. ik zag inderdaad dat er diepgaande gesprekken waren over deze zware maatschappelijk issues.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja vooral de eerste posts. Je had mijn bericht gelezen dus? Je bent vrij he? Dus laat ik je werk maar niet mailen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dat kan best hoor, die kan ik wel lezen vanuit thuis. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Het Grote Liquidaties Topic? euhm.. Suck my piss |
|
quote: Jaaaaaja Jij hebt mail, help me skully On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ongetwijfeld snel gevolgd door het Grote Treinverstoringen Topic, het Gigantische Mjin Horloge Doet Het Niet Meer Topic, en niet te vergeten, het Enorme Hoe Kom Je Van Voetschimmel Af topic.. Anyway, zie bovenstaand commentaar. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hehe wat verwacht je nou van een forum waar een topic over de moord op Pim Fortuin wordt gesloten, maar een 'oeh lekker koffie' topic open mag blijven? Zenial |
|
quote: Ik verwachte al wel een dergelijk antwoord. Als je nou, bepaalde topics tijdelijk een kans geeft, dan kun je ook beter inschatten wat mensen van plan zijn. SHIT STRAKS GEBEURD ER WAT! zo kom je over. forumvervuiling begrijp ik wel. Maar soms lijkt het een paniek. Suck my piss |
|
quote: dat zou kunnen, maar dat gebeurt niet. er mag ook wel wat vertrouwen in de deelnemers hier worden getoond he? maatschapplijk gevoelige/interessante onderwerpen verdienen toch een eigen topic?? Nee, alles wordt in dat mega-waardeloze zinning-onzinnig nieuwtopic geveegd en er is nagenoeg discussie over niks. dat vind ik heel jammer want ik heb het idee dat in nieuwtopic duidelijk meer activiteiten had dan nu. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-11-2005 11:12] |
|
quote: Inderdaad. Als de mod team zo bang is voor zinloze topics moeten ze maar per categorie maar een topic hanteren. Ik snap niet dat het zo moeilijk is om een geval apart te beoordelen, waarbij een Liquidatie topic zeker zinvol is, een Mijn Horloge Doet Het Niet zeker NIET zinvol is en er een breed scala aan 'twijfelgevallen' ertussen zit. I.p.v. hiervan wordt gekozen voor een 'strak' regeltje. Ik noem dat de 'Hollandse ziekte' , alles willen vastleggen in regels.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: erg mooi!! jammer genoeg is dit een menselijke ziekte. Suck my piss |
|
quote: Vandaar dus ook mijn opmerking dat als men zo graag het topic wil gaan heropenen, ze dat vooral moeten doen. En de gedachtengang 'Straks gebeurt er wat?!' heeft hier weinig mee te maken, want die gedachtengang heb ik niet, want er gebeurt hier zelden een ruk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: a) 'Zinvol' is een kwestie van interpretatie. b) Er is geen strak regeltje, wij interpreteren de regels ook zo goed en kwaad als we kunnen. c) Het oorspronkelijke topic ging over een nieuwsquote, en daar is dus juist dat nieuwstopic voor gemaakt. Ik heb daarna vrij kort door de bocht het tweede topic gesloten, en even later aangegeven dat als men er echt zo over denkt, ik een heropend topic niet zo snel meer dicht zal gooien. Maareh.. dan zie ik daar ook graag een 'zinvolle' discussie en geen losse opmerkingen die kant noch wal raken. En daar leek het toch verdomd aardig op. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
KLaar nu dacht ik zo. Met dit topic over liquidaties is het rechtgezet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
uhm weaarom is dat morbid angel topic in de schaaf eigenlijk dichtgepleurd? als een concert gecancelled is, wordt er normaal gesproken toch niet meteen een slotje op gepleurd? het is dat ik het nu redelijk recent zie, had het een paar dagen niet gevolgd (en waarschgijnlijk wel meer mensen) en het is dat ik hem onderaan de pagina zag anders was ik misschien voor jan lul wel geweest... lekker handig zo... Je moeder. |
|
Mag ik er aan toevoegen dat Mutilator zich als een enorme frusty baby gedraagt in dat topic? Een stukje functiemisbruik van de hoogste orde die zelfs een groot deel van de acties van Lain en Elfensteen tesamen overtreft. Walgelijk. |
|
Mag het Now Playing topic aangepast worden? En dan vooral de nummering. |
|
Nee gooi maar dicht, er staat vast Morbid Angel in, en die tour is gecancelled |
|
signature |
|
quote:done Bruce Banner |
|
tsk tsk, Lain zoekt de confrontatie |
|
Ik geef enkel toe aan de inferieuriteit van ons gevoel voor humor (lees: ontbrekend gevoel voor humor ) Bruce Banner |
|
Een slechte grap wordt nog slechter als je hem uitlegt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |