|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Weet jij nog wanneer dat was? |
|
O ja dit was het klachten topic De rest is voor het lul topic |
|
Dude ... drugs are bad mmmkay? |
|
Zeg toch eens echt iets, Jenje. Dat eeuwige stom reageren op andermans posts benadrukt alleen maar jouw jaloezie op het hebben van een mening en een belevingswereld. Oftewel, val me echt aan als je me iets te zeggen hebt of hou gewoon je waffel. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dat maak ik denk ik altijd nog zelf wel uit .. |
|
Wat een rebel, die Jenje |
|
on topic iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Dat was een klacht.. |
|
oh ik dacht een compliment iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Smoel dicht jij |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Tuurlijk, Jenje. Maar als je me wilt aanvallen moet je ook echt komen, met halve insinuaties kan ik niks. En wat dan nog als ik drugs gebruik? Zeg me maar wat je ervan denkt en dan droog ik je nog helemaal af hier. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: quote: |
|
quote: Solliciteren naar een baantje als moderator en toch de boel wat lopen ophitsen? Ik heb verder geen vijandige gevoelens tegenover Jenje en laat me dan ook niet verleiden tot domme welles/nietes scheldpartijen. Dit is internet, woorden zijn je enigste wapen hier. Ik sta dan ook kilometers boven het kleuterig lopen gooien van modder naar andere forummers. Wat boeit het verder ook, ik heb geen zin om de zaken op de spits te gaan drijven, of me daartoe te laten aanzetten. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 07-01-2006 0:33] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Groot gelijk en ach, elk forum moet gewoon een fantasievolle, oude zeikerd hebben.. hier op zm is dat gewoon Jenje |
|
Kijk, jij moet hem gelijk een oude zeikerd noemen. Dat vind ik persoonlijk dan weer onnodig, schelden is een teken van zwakte. Trut! [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 07-01-2006 0:46] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hij is oud en hij zeurt.. maakt iemand een oude zeikerd. Jij trouwens ook, jij zeurt ook! Ik zeur ook, maarja ben dan weer niet zo oud. En zo heeft een ieder wat. Trouwens, geen klachten momenteel want zag al dat Lain het al verandert had vooooor ik kon klagen. Shit zeg.. |
|
ORDNUNG!! |
|
Jawohl! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: |
|
..droogkloot Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
ik krijg vandaag constant de melding dat de niet pagina gevonden is. Pagina's zien er ook regelamtig 'raar' uit. (blauwe letters, ander lettertype ed) Bugje hier, of bij zm? [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 09-01-2006 14:01] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Spectaculair zeg Ik heb even geen last. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina |