![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: reeds gefixed. goed idee ![]() Bruce Banner ![]() |
|
![]() |
|
quote: ![]() Bruce Banner ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Al te graag gedaan, zie ook signature ![]() Bruce Banner ![]() |
|
![]() Geef die jongen een vinger en ... he nee bah .. ![]() |
|
ZM is de laatste tijd fucking saai... Heb het idee dat er heel wat mensen zijn afgehaakt de laatste weken. De lijers! ![]() |
|
er valt ook bar weinig te klagen ![]() |
|
ik wil wel een metal-topic zinloos dichtgooien hoor ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
verander je undersign dan maar vast ... ![]() |
|
braaf ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
ZM SAAI ?! ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Je dacht toch niet dat je ons met een simpel "sorry" kon afschepen, hè? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: MHuahahahahaha. Nu weer normale klachten. Allemaal een beetje gedragen ja? ![]() Zondag gaan we het hebben over het modbeleid dus hopen we dat we beter samen gaan werken. En zo wat onduidelijkheden weg te kunnen nemen. Hopen op minder klachten... ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik klaag nooit. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Wat doe je dan in dit topic ![]() Is niet echt een vraag hoor, dus je hoeft hem niet te beantwoorden ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
IK HEB EEN KLACHT. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Klacht: als er een beter modbeleid komt valt er minder te klagen! Zenial ![]() |
|
Ik heb een klacht ja. Wat doen jullie ermee? Kom. los het even op. Dank u. ![]() |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1996112/12 Hoe zat dat ook alweer met mensen die met zichzelf zaten te chatten, Oh Gewaardeerde Mods? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
MOet ik eerst het regelement erover lezen ![]() Komt goed. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: En wat heb jij daar mee te maken? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |