|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, ik vind het ook nog een beetje tegenvallen. Vorig jaar was ook niet al te best maar uiteindelijk prima gezellig dus ja... |
|
quote:Nou aangezien ze vaak hun line-up doordrenken met power, vind ik het echt super gaan. Maarjah. smaken verschillen. Dit jaar zijn er ook gewoon een aantal bands die ik nog nooit heb gezien en die al jaren op mijn verlanglijst staan zoals Celtic Frost. Dan kan mijn plezier al niet meer op. Maar gezelligheid heerscht alom Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
De enige echte kraker voor mij is al gecancelled helaas. Maar daar kan de Wacken organisatie weinig aan doen. Ik blijf het alleen jammer vinden dat death metal op wacken altijd een beetje op de achtergrond blijft. |
|
Jammer dat elk jaar dezelfde meuk er staat ... |
|
quote: Juist.. Ik ben verder geen groot fan van het old school spul, dus grote namen als celtic frost en atheist doen het niet echt voor mij. En ipv veel te veel power metal zetten ze er nu gewoon weer een hoop smeuige melodieuze bandjes neer die niet ver van power metal afliggen: Finntroll, CoB, Soilwork.. Allemaal leuk en aardig, maar die heb ik de afgelopen 3 jaar al wel genoeg gezien hoor. Nu Cannibal Corpse gecancelled is zou ik alleen nog maar voor Emperor en Aborted gaan, en die laatste gaat nu ook door nederland heen met Crypotopsy. Ik wacht wel even op de line-up van Graspop, en anders eens kijken naar Summer Breeze of dat Sloveense Metalcamp ofzo. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Als je het over smeuige bandjes hebt, waarom kijk je dan in vredesnaam naar de line-up van Graspop. Die doen het in mijn ogen niet veel beter. Ik ben toch ook wel benieuwd naar Emperor. Die heb ik nog nooit gezien. Ook wil ik graag wat zien van ministry. Ik ben niet zo kapot van hun muziek, maar is altijd leuk om bands te zien die al een tijdje niets gedaan hebben. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Misschien komt Graspop nog met een verassing dit jaar.. er is nog vrij weinig bekend van hun line up dus ik blijf hopen. Ik heb trouwens niet echt iets tegen dit soort bandjes hoor, vorig jaar ben ik ook al die folk-bandjes gaan kijken op Wacken. Maar ik vind het zo jammer dat er ieder jaar dezelfde staan, en dan staan ze ook nog eens op arnhem metal meeting, x-mass, no-mercy en graspop naast hun europese tour die ook door nederland heen komt.. tjah. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Jij houdt toch helemaal niet van death metal? En we zien CC toch ook op No mercy? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Het is idd. wel zo dat als ze op graspop, waldrock, metal meeting ect. staan, ze ook op wacken komen. Maar goed, dan is de druk om ze bij 1 festival te zien niet zo hoog. Neem graspop vorigjaar.. door de hitte was ik aan het eind van vrijdagavond aan het doodgaan in mijn tent en heb daarom kreator moeten missen. Maar gelukkig was daar wacken en kon ik daar uberhard uit mijn dak gaan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
De 2 keer dat ik emperor gezien heb was 2 keer een mega teleurstelling. Totaal geen live band imo. Voor de rest ga ik het wel zien. Ik hoop ook dat Graspop iig nog met een paar leuke verassingen maar aangezien de line-up inspiratie daar al jaren 0 is verwacht ik er niet teveel van. En de line-up van wacken is nog lang niet vol dus ik hoop dat dat er nog wat vette dingen bij komen. |
|
Tjah, het is inderdaad afwachten allemaal. Maar ik ben toch lang niet meer zo enthousiast over Wacken als dat ik de afgelopen 3 jaar ben geweest. Ik ben nu ook blij dat ik niet voor een X-mass ticket ben gegaan! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Amen to that! Als ze de bands van de Bolt thrower en Cryptopsy tours er ook ff bijgooien zou helemaal mooi zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-02-2006 10:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ook al zuigen de line-ups.. de sfeer daar is een goede weldoener. @mutilator: nou ik ben niet vies van nog een x negrophagist [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 10-02-2006 10:21] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ja kijk, als ze nu even necrophagist en cryptopsy daar neer zetten dan is het ineens een heel ander verhaal Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Negrophagist is die negerband ; Necrophagist daarentegen een Duitse dus dat moet toch mogelijk zijn The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Negrofacist? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Pfff nog een necrophagist? Damn 3 keer was al een overload Cryptopsy ben ik zoooooooo voor. GVD band van het jaar On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
heheh.. geen koffie gehad nog.. ERROR Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik ben eigenlijk totaal geen fan van Cryptopsy, maar die laatste plaat van hen is geheel tegen mijn verwachtingen in geniaal geworden! Binnenkort komen ze in de baroeg toch? edit: de 28e dus! [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 10-02-2006 10:37] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Nou ik vind ze geweldig. Maar ik heb ze in Groningen mogen zien, en ben alleen maar meer fan geworden. GVD die zetten een goede show neer. Mijn arm is door de grote pit die het nodig vond mijn kant ook even op te komen, nog blauw Ja ze komen, ik dacht de 28e in de Baroeg. Ik heb al weer gereserveerd voor Arnhem Maar dat is offtopic On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ga 28e in baroeg |
|
Rock & Roll! Voor wie nog niet genoeg foute Duitse rock gezien heeft de afgelopen jaren op Wacken, de UBER-Duitsers aller tijden komen dit jaar op de vooravond van het festival (de 'night to remember'-donderdag): SCORPIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: YEAH GODVERDOMME WAT GAAF |
|
Bahbah, er staat nou een intro filmpje op de wacken site. Als ik dat zie krijg ik er zo'n zin in he! Volgens mij zijn die beelden wel van 2004 want het zonnetje schijnt Ik hoop dat het dit jaar toch weer zo is als 2004! Lekker de brandslang op het publiek zetten |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |