|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook wel weer waar ja. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ja, wrijf het er maar in spelfout weggehaald... |
|
http://www.wetteronline.de/cgi-bin/regframe?3&LANG=de&PLZ=25596&PLZN=Wacken&PRG=citybild valt nog wel mee daar..... vrijdag mooi weer. |
|
quote: Ghegheghe, XXL goed bezig. Gurbe, Diana en Nick volgend jaar ook mee naar Wacken! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Volgend jaar gaat Varanus denk ik Immortal missen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Toch maar ff deze kopen denk ik http://www.welkoopvriezenveen.nl/product.php?productid=85733&cat=330&page=1 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Mooi, donderdag bier drinken in droge voortent van onze Wacken Kreuzer en vrijdag mooi weer. Nu nog afwachten of het uitkomt en hoe het zaterdag wordt. |
|
Sooooooo, die kant op! *stuiter* "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Wat nou nat. Dezelfde nacht gewoon weer lekker in m'n eigen bedje, hoera. |
|
Is het daar net zulk weer als hier? Vorig jaar ben ik door die blubber nog in het ziekenhuis beland, haha. [Al klinkt dat heftiger dan het is, knie was naar de klote.] |
|
quote: Iets minder erg dan hier. Alleen morgenavond misschien onweer [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 02-08-2006 17:57] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Als de voorzieningen met betrekking tot slecht weer net zo zijn als vorig jaar, is één grote bui genoeg het hele festival in een blubberbende te laten veranderen. Ik werd er daar ook fijn aan herinnerd hoe klote festivals zijn. |
|
Niet vergeten dus, rode kaplaarzen meenemen. Verder alles onder controle, autobanden op niveau, olie en koelvloeistof toch wel, benzine getankt, 10cd wisselaar volgepropt, droge kleren, extra schoenen, een lading zuipen en eten, fototoestel, telefoon opgeladen, zonnebrillen, paraplu's. Niet vergeten mutilator op pikken, trouwens. En we gaan maar 1 dag, wat zeg ik, één halve middag en één avond, hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 03-08-2006 20:59] |
|
En weer teug. Carnivore -> GE-WEL-DIG!!! Celtic Frost -> iets minder GE-WEL-DIG, maar ook zeer gaaf. 180 scheuren in duitsland in het midden van de nacht heerscht btw enorm, zeg, schiet tenminste op. In nederland weer 120 en dat leek wel een slakkegangetje. Even bij onze oosterburen 200 gereden, maar dat is me op de 1 of andere manier toch te snel. Groet aan éénieder van zm die we tegengekomen zijn, was zeer gezellie aan de biertafels! [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 05-08-2006 17:25] |
|
Hoe was Emperor ? |
|
Emperor... Tsja, Emperor of Die Apokalyptischen Reiter... Laat ik zeggen dat ik voor mn lol naar Wacken ben geweest en terwijl Emperor speelde een geweldige show heb gezien! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Welke krakers speelde Carnivore allemaal?! We don't take it, we just fake it... |
|
Zie Vleescheter topiq KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ah, thnx! We don't take it, we just fake it... |
|
|
|
quote: Saai! Whitesnake was de band van het festival. [Dit bericht is gewijzigd door soepkoeltoer op 06-08-2006 17:39] |
|
quote:Atheist gemist ofzo? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oh dat was cool dus? welke bassist? die latin gast tony choy? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Tony Choy indeed! Die stond me daar een paar lekkere solo's weg te geven, zodetering... Die heeft in die 13 jaar niet stilgezeten. Het ging zo nu en dan echter wél een klein beetje ten koste van de show van Atheist als band; Choy stond zelfs even een kleine 4 minuten helemaal los te gaan terwijl de rest van de band even een flesje water naar binnen kegelde... Ik zie dan toch liever Atheist als band dan de "Tony Choy show" hoe goed hij ook mag zijn! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |