|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
WACKEN FTW!!1! *zin in* |
|
quote: Samen met vage duitsers. En ik moet Illu wel erbij hebben, om aan Duitsers te vragen of ze negers zijn On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hmm wil er wel graag heen maar trein wordt denk beetje duur ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
frankrijk ftw!!1treinkaartje Je moeder. |
|
Only Nigeria is real edit: hmm hoelang zou een fietsreis naar wacken zijn? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 24-05-2006 3:04] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: [flauw-modus] ongeveer net zo lang als met de auto, alleen duurt t wat langer. [/flauwmodus] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Busreis gaat door, en kost ongeveer 60 Euro. Heb je nog interesse mail ons dan voor meer info! Bla |
|
Gaan er nog mensen met de trein naar Wacken? En vanaf waar? Gaan er mensen via Rotterdam? Via Utrecht? Via Enschede? Of nog ergens anders? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik ga |
|
Voor de eerste keer in mn leven naar Wacken...ben benieuwd...met de bus als het goed is... |
|
Ik ga ook naar Wacken, in mijn Volvo Amazon uit '68 |
|
Heersch Valorian! Wel eerst hoofdsteuntjes plaatsen |
|
moet nog steeds kaarten halen, maar mijn dinnetje en ik willen ook gaan. Huren een autootje om eerst door duitsland te toeren en dan als afsluiter wacken.. |
|
quote: Yep, dat is wel de bedoeling ja. Er is trouwens ook een bedrijfje wat Airco's en Cruisecontrol inbouwt in mijn type auto, maar dat wordt me weer wat prijzig |
|
Busreis naar Wacken: Op 2 augustus vertreken we om 9.00 uur vanuit Buitenpost richting Groningen. Hier zullen we om 9.30 uur vanaf het Centraal Station vertrekken. In de loop van de middag komen we in Wacken aan. Op 6 augustus vertrekken we om 13.00 uur weer vanuit Wacken. Aan het einde van de middag komen we terug bij de verschillende opstapplaatsen. Kosten bedragen 60 euro Kijk ook op: http://www.veenstrareizen.nl/modules/concerten/overzicht.php Vanuit Friesland > Mail The Chosen Vanuit Groningen > Mail MischiefMira She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Ik geloof dat 'M" daarin expert is. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik denk niet veel langer dan een autoreis, qua kilometers |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Even een hele domme vraag misschien, maar ik zie het niet zo gauw op die wacken site. Kan men ook een kaart voor 1 dag kopen? Aangezien ik dat meer dan genoeg vind en celtic frost en carnivore op 1 en dezelfde dag spelen. edit. oh, nu zie ik het, 44 euri. Bedankt, oud vuil! [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 27-06-2006 22:06] |
|
quote: Geen idee eigenlijk. Nog nooit iets over gelezen, dus denk ik niet. Wil je voor 1 dag heen en weer dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Waarom niet? S'avonds een hotel in de buurt, lijkt me wel wat. Volgens deze site kan het iig wel, lijkt me. |
|
Tering, wat een takke eind, 4 uur en 40 minuten. Hmmmmmmm. Hmmm. |
|
quote: Welke site? ZM? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ach, shit. http://www.metaltix.com/item_list.php?item_cat=2013 |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |