|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de mensen die nog geen vervoer hebben naar wacken, tot woensdag a.s. kun je je nog inschrijven bij onze busreis op : http://www.veenstrareizen.nl/modules/concerten/overzicht.php Als je dit hebt gedaan mij even een mailtje sturen, en dan geef ik het rekeningnummer om het geld over te maken. She Said Destroy in Black New York |
|
Ollie vast On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Trive after Trive gecancelled en Suidakra is de vervanger. [Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 25-07-2006 17:02] |
|
Kaartje binnen, nog eenen week en ik is daar!!! |
|
rustig weekend in zwolle dus Je moeder. |
|
mag ik mee in een koffer van iemand? ik heb geen geld voor dit jaar |
|
Neen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
volgende week rond deze tijd lig ik al een paar uur ergens zat te zijn daar |
|
Hm, maar een paar biertjes. We rijden na celtic frost gewoon weer naar huis. Wel zo fijn. |
|
Geweldig, je rijdt op en neer naar Wacken voor Carnivore en Frost? Mijn held ben je Maar ik dacht dat je iets met een hotel ging doen? |
|
Ja, maar alle aanvragen via internet waren al vol, dat gezeik was ik zat, dus we rijden gewoon weer naar huis erna. Ik hou toch al niet van festivals, ik kom puur voor de muziek, dus voor carnivore en celtic frost, ja. |
|
Nocturnal Rites gecancelled. Metal Church toegevoegd. |
|
Gaaf! Metal Church! Zinnin! Bla |
|
't weer wordt aanstaande dinsdag (de dag dat wij aankomen) in iedergeval niet geweldig. 20 graden (dat is wel perfect) maar het gaat regenen.. badkleding uit de tas en een broek extra er bij in.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Of broek extra uit? Dan kan 'ie ook niet nat worden... Moet kunnen met 20 graden haha. Bla |
|
Ojee, waarschijnlijk gaat er een moderator mee op de heenreis in de auto. Oppassen wat ik zeg, anders krijg ik een ban, hehe. |
|
En is er nog iemand die op dinsdag een lift wil vanuit Groningen? We vertrekken om 08:00 in de ochtend en ik ben goedkoper dan zo'n touringcar. Komt bij dat ik lever aan de campingplatz. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
D'oh. |
|
quote: Waarom ga je niet woensdag met ons mee? samen met regeer en nog wat andere |
|
quote: Gaan jullie om 08:00 pas uit Groningen weg? Ik dacht dat Karin al rond 07:00 bij de grens wilde zijn... of gaan jullie geheel los van de rest van de karavaan? (inmiddels 6 auto's)? Echt concrete afspraken zijn er overigens nog niet.. Ik weet alleen dat Karin vroeg wil, ik vroeg wil en Olivier iets later gaat om vervolgens op de Deutsche Autobahn de schade te herstellen met 160 km/uur... |
|
quote: En daarna kom ik er met 60 km/u achteraangescheurd Zenial |
|
Ga je met de brommer? |
|
quote: Hahahaha ja, en Zillah achterop Zenial |
|
quote: Oh? Is dat zo? Gezellie. Wanneer wilde je aankomen dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |