|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Pfff, ik hou me nu nog niet bezig met WAO 2006. Dat zien we wel als de line up rond is. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Traag is kut .. veel te snel ... |
|
Celtic Frost is bevestigd voor Wacken. |
|
Celtic Frost eigenlijk mogen die ook wel naar GMM komen.. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Zeker weten dat ik komend jaar weer op Wacken ben!!! |
|
de Christmas-Package kaartjes zijn uitverkocht , ach dan doe ik het maar met normale kaartjes wacken + bier = geheugenverlies |
|
quote: Geweldig, niet één fatsoenlijke band .. allemaal ouwe shit |
|
ik ga vast ook wel weer Wacken heerscht altijd de pan uit. Nu maar hopen dat Manowar een keer komt Och.... en anders worden er vast wel andere gave bands gevraagd ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
ik ben er ook zeker, ik heb mijn tickets alweer een tijdje in huis De heerschappij, dat ben jij! |
|
heb net gezien dat nevermore ook komt en fintroll komt ook weer .................. |
|
joepie! leven we al in 2006? NEEN Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Krijg nou wat, Celtic Frost Vast wel aanwezig, de meeste voorgaande jaren ben ik ook geweest heavy metal is the law |
|
Nog steeds geen enkele reden voor mij om daarheen te gaan, net zoals de vorige keren. |
|
quote: Ik ben er toch, Snaackie! Bruce Banner |
|
quote: Dan is Groningen toch een stuk dichterbij, en goedkoper |
|
quote:Privéparty voor ons |
|
Damn... ik ben pas 3 keer naar Wacken geweest (de afgelopen 3 edities), maar Die Apokalyptischen Reiter, Children Of Bodom en Subway to Sally heb ik al eens gezien... op Wacken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Same here.. en dat geldt ook nog eens voor soilwork, nevermore (Weet ik niet meer 100% zeker maar dacht van wel iig ) en Finntroll... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ik had nog niet eens gezien dat Nevermore en Finntroll ook bevestigd waren, maar die heb ik inderdaad ook al op Wacken gezien... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:oftewel: Wacken is in aanbod oer en oersaai ... |
|
quote:Wacken gaat ook niet over metal, maar over bier. heavy metal is the law |
|
quote:Heb je thuis ook ... |
|
quote:Thuis smaakt het bier toch minder natuurlijk. Zal wel door al die tenten komen. heavy metal is the law |
|
quote: Ach .. Lowlands was ook leuk Jenje, niet zo zeuren ... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |