|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Net toegevoegd aan de line-up: Morbid Angel |
|
Heersch!! Nu nog Nile en Satyricon en dan hebben we een superaffiche Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: *jump jump* 8e keer dat ik ze dan ga zien On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Briljant nieuws natuurlijk The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben er in ieder geval bij, en ik ben van plan een groep van minstens 50 mensen bij elkaar te zoeken. Als we voor eind mei zoveel mensen (die al een ticketnummer hebben!) bij elkaar krijgen, kunnen we een campingplaats reserveren. Dan staan we lekker bij elkaar, en dicht bij het festivalterrein. De Enschedese Headbangers gaan in ieder geval met wat lui met de trein. Met de trein gaan zal vanuit Enschede 20-30 euro pp kosten (heen 3 ländertickets, terug schönes wochenende ticket). Zijn er mensen die al kaarten hebben, maar nog geen grote groep hebben? Laat ze doorgeven wat hun ticketnummers zijn, aantal tenten, auto's, etc. Dan maken we er een grote groep van. Reageer op: promotie _at_ enschedeseheadbangers.nl . Liefst zo snel mogelijk! Casper van Benthem Bestuur Enschedese Headbangers Organisatie |
|
quote: waarom nou weer op wacken deze line up is gaaf maar heb totaal geen zin in een festival Je moeder. |
|
quote: Dan moet je ook niet gaan, maar loop je wel de kans mis om daar te gaan heerschen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik EIS immolation! |
|
quote: Je kan wel een ijsje krijgen. Niet zeuren, we gaan gewoon lol hebben. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nou dat ijsje staat iig |
|
quote: Hele lekkere te krijgen bij ons om de hoek. Italiaans. Ga maar mee, zijn heerlijk. Ik heb weer zin in de Wacken Knobi's On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hehe, is goed. Jij mag mij vanavond op een ijsje trakteren! en ja! Kn0b1 f0r t3h w1n!!11eleven!!!1111 |
|
quote: Mooi zo!!! Dan doe ik hetzelfde met NILE!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Deze week mijn kaart gehad. Dit ziet er de moeitre uit Carnivore! ruig. Nu nog Venom als het kan I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: klopt ik heers wel bij mn cd speler Je moeder. |
|
quote: Dat is toch net even anders. Maar je kan wel zelf je bands uitkiezen... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ow, volgens mij ga ik ook! te gek |
|
Sinds vandaag bevestigd: ARCH ENEMY. Hiermee is de line up dan ook compleet. Programmatie schema wordt dit weekeinde bekend gemaakt... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Leuke laatste toevoeging om voor de 326e keer te kunnen zien spelen |
|
Arch Enemy ? Heersch. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Er zullen ook nog wel surprise acts komen. In ieder geval eentje als ik het goed heb. |
|
Gaat die busreis vanuit Friesland nog door? Ik zou graag mee willen. Relaxter dan met OV steeds overstappen! En met een bus vol mensen kan er ook fijn een kampeerplek gereserveerd worden. Ik heb trouwens mijn kaartje via Metaltix besteld, je krijgt dan direct een email met een rekeningnummer om het geld op over te maken, dus geen creditcard nodig. Ook geen extra bankkosten binnen de EU trouwens. Wel verzendkosten voor de tickets (doen ze aangetekend, wel zo veilig) Ook dat valt mee als je al je tickets in 1 x bestelt (ik heb Rockhard, Graspop en Wacken tegelijk besteld). Bla |
|
quote: Stuur maar even een mailtje! She Said Destroy in Black New York |
|
Hoeveel belangstellenden heb je al? Ik meende dat je iets van 30 nodig had. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |