IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Wacken 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-08-2006 1:22 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 augustus 2006 1:21 schreef jbassist het volgende:
die stream doet het niet bij mij wat doe ik hier aan?!

balen?

Je moeder.

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-08-2006 1:33 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Was weer een mooi feestje.

Persoonlijke hoogtepunten: Emperor, Desperadoz, D'espairs Ray, maar bovenal Subway to Sally!

Volgend jaar maar weer.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-08-2006 1:35 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2006 1:22 schreef karnivoor het volgende:
balen?

duidelijk!
Die sjanker mart zit me nu ook al een half uur leuk te vertellen dat hij video's van morbid angel met erik rutan, emperor, en aborted die carcass covered kijkt.
K*nkerlijer.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 07-08-2006 1:38]

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-08-2006 1:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

pwn3d

achja, erbij zijn was toch vast leuker (hoewel mensenmassa's zuigen, enige puntje waarom ik geen zin heb in lowlands )

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-08-2006 1:37]

Je moeder.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-08-2006 1:39 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

uhmm.. dan ga je toch niet?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-08-2006 1:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

neuh, wordt wel gezellig maar mooi alles van een afstandje kijken

Je moeder.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-08-2006 8:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2006 1:21 schreef jbassist het volgende:
die stream doet het niet bij mij wat doe ik hier aan?!

Je gebruikt wsl Firefox?
In ff werkt hij bij mij ook niet namelijk.

In I.E. doet hij het gewoon.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 07-08-2006 9:23 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 7 augustus 2006 8:26 schreef XXL het volgende:
Je gebruikt wsl Firefox?
In ff werkt hij bij mij ook niet namelijk.

In I.E. doet hij het gewoon.
Dan moet je firefox even vertellen waarmee hij de mms:// moet openen.

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 07-08-2006 9:49 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Zo, weer helemaal bijgeslapen en alles hier.

Was zeker weer een leuk feestje

Ik heb ook alweer een aantal hilarische foto's van Rajackar en Oscura, maar die komen wel als ze weer terug zijn in NL, hehe.

Oh ja, Greycloak en Flappie Alzheimer, kunnen jullie je fotos van die make up battle en zo ook even doormailen naar mij? Gooi ik ze op een server enzo.

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-08-2006 9:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2006 9:49 schreef Murdering Monk het volgende:
Zo, weer helemaal bijgeslapen en alles hier.

Was zeker weer een leuk feestje

Ik heb ook alweer een aantal hilarische foto's van Rajackar en Oscura, maar die komen wel als ze weer terug zijn in NL, hehe.

Oh ja, Greycloak en Flappie Alzheimer, kunnen jullie je fotos van die make up battle en zo ook even doormailen naar mij? Gooi ik ze op een server enzo.
Alle pics van Wacken direct maar doen dan? Zijn maar een stuk of 15.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 07-08-2006 12:22 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Doe maar, dan kan ik ze allemaal tegelijk op de server knallen, ik geef de link wel als Raj terug is

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-08-2006 12:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Done and done.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-08-2006 12:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Het was weer gaaaaaaaf! Dankzij Murdering Monk een perfecte plek (bizar hoe 2 mensen ruimte vrij weten te houden voor een stuk of 10 auto's en minstens zoveel tenten!), dankzij 4 partytenten ook geen last van de regen dinsdag en woensdag, en gelukkig ook weer een hoop gave optredens!

Hoogtepunten voor mij waren:

- Atheist -> Geweldig, superstrak een een echte goede live-band. Ook erg gaaf dat ze op de partystage stonden, dit zorgde voor een iets intiemer concert dan veel van de hoofd-podia-acts, waarbij de afstand tussen band en publiek zo enorm groot is (zowel letterlijk als figuurlijk).

- Carnivore -> Van de band kende ik nog niet zoveel maar het optreden was zeker de moeite waard.

- Morbid Angel -> Gaaf, geluid alleen wat minder..

- Ministry -> Voor mij de eerste keer dat ik deze band, waar ik al sinds het verschijnen van Psalm69 naar luister, eindelijk een keer live kon aanschouwen. En het wachten werd beloont! Wat een berg geluid, intensiteit, en vooral wat ongeloofelijk HARD. Verder hulde aan een band die een keer niet de halve show loopt te ouwehoeren maar gewoon speelt, speelt en nog eens speelt. In totaal is er naast de muur van muzikaal geweld maar 1 zinnetje gesproken, namelijk de aankondiging van een reeks oude nummers, en op de toegift na is er ook geen seconde rust of stilte geweest! Topnummers waren natuurlijk 'klassiekers' als Just One Fix, N.W.O. en Psalm 69, maar ook de nieuwe nummers (van Rio Grande Blood) klonken erg goed! Verder ook erg tof dat ze het bijna 20 jaar oude 'THIEVES' speelden!

- Emperor -> Vond ik net iets minder geweldig. Ik blijf erbij dat dit gewoon geen echte live-band is, na ze drie keer te hebben gezien, maar van die drie optredens was dit wel verreweg de beste. Zeker ook de moeite van het kijken waard dus, en vooral de nummers van Anthems.. en Nightside.. klonken fantastisch, maar van een band die zo'n reunion-concert gaat neerzetten en daarmee zoveel verwachtingen schept had ik nog wel iets meer verwacht dan matig geluid en wat vuurwerk...

- Celtic Frost -> Erg gaaf! Vooral de sfeer van dit optreden, en het geluid daarbij, was subliem! Nu is het wel zo dat mijn Celtic Frost kennis beperkt is, en ik begreep van de echte fans dat het toch allemaal wel erg doomy werd gebracht, maar ik vond het zelf in ieder geval een memorabel optreden!

Net even wat minder:

- Aborted -> Wat een bagger zeg, ik dacht na Graspop dat het vooral aan het geluid lag dat ik ze live zo kut vond, maar nu weet ik dat het wellicht gewoon niet echt mijn muziek is...

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-08-2006 14:17 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik kan na een update de stream zien! WOOHOO!! Morbid met erik rutan!

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 07-08-2006 16:24 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Het was erg gaaf:

hoogtepunten:
Morbid Angel, Carnivore, Atheist, Celtic Frost, Nevermore, Vreid (verassend vet) en Fear Factory waren allemaal erg gaaf

Teleurstellend:

Opeth:
Vanwaar wij stonden was vrijwel alleen een keihard allesoverheersende bassdrum te horen. Ik hoorde echter van vrienden die verder naar achter in het midden stonden dat er daar wel wat meer van de gitaarpartijen was op te maken.

Emperor:
Hoewel de band erg goed leek te spelen werd het optreden ernstig om zeep geholpen door een geluidsman die niet helemaal begrepen had dat je bij metal ook gitaren in de mix moet zetten . Erg triest... Pas bij de laatste drie nummers begon het een beetje ergens naar te klinken. Daarvoor kon ik alleen horen dat Trym een topdrummer is en dat Ihsahn behoorlijk goed bij stem was.

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 07-08-2006 16:33 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2006 22:36 schreef Meridian het volgende:
Deze bands zijn nou alweer bevestigd voor volgend jaar:

BLIND GUARDIAN
IMMORTAL (REUNION, the one and only open air show ยด07 in germany)
S A X O N (NIGHT TO REMEMBER!)
SCHANDMAUL
STRATOVARIUS (einziges Open Air in Deutschland)
GRAVE DIGGER
THERION
SAMAEL

Wel erg vroeg maar goed

Begint wel weer goed! Ok, het grooste gedeelte van deze bands spelen wel vaker op Wacken, maar dat mag de pret niet bederven. Saxon blijft altijd heersen ook al spelen ze om de 2 jaar op Wacken.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-08-2006 17:37 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2006 16:24 schreef Vlkodlak het volgende:
Emperor:
Hoewel de band erg goed leek te spelen werd het optreden ernstig om zeep geholpen door een geluidsman die niet helemaal begrepen had dat je bij metal ook gitaren in de mix moet zetten . Erg triest... Pas bij de laatste drie nummers begon het een beetje ergens naar te klinken. Daarvoor kon ik alleen horen dat Trym een topdrummer is en dat Ihsahn behoorlijk goed bij stem was.

jammer! op die Video ziet het er uit als een legendarisch vette show!! hopen dat het aan het plekje lag waar jullie stonden, anders is het idd jammer van zo'n vette show.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-08-2006 17:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2006 17:37 schreef jbassist het volgende:
jammer! op die Video ziet het er uit als een legendarisch vette show!! hopen dat het aan het plekje lag waar jullie stonden, anders is het idd jammer van zo'n vette show.

Ik vond het geluid acceptabel, verre van goed maar zeker goed genoeg om het algeheel niet te laten bederven, dus wellicht dat het nog een beetje per plek verschilde. Zaterdag waaide het ook behoorlijk, wat vaak resulteerd in veel verschil qua geluid op verschillende plekken (teminste, dat is mijn ervaring).

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 07-08-2006 17:50 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 6 augustus 2006 22:36 schreef Meridian het volgende:
Deze bands zijn nou alweer bevestigd voor volgend jaar:

...
S A X O N (NIGHT TO REMEMBER!)
...
verrassend...

de laar
Usericon van de laar
Posted 07-08-2006 17:54 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2006 1:14 schreef zillah-morte het volgende:
Ja kan ik echt gebruiken
Het was in ieder geval super. We waren trouwens niet de enige met pech. Heb nog nooit zoveel auto's met pech gezien.
En de meeste ervan WOA auto's. Minstens 10. Denk wel meer.
Met als toppunt,... Dat de chauffeuse zei dat de WOA auto voor ons ook misschien wel pecht zou krijgen....
En ze zei het, en gelijk zien we rook, en meer rook. En hup auto naar de kant...

VOlgens mij ook een band.
volgens mij waren er op de camping metalterroristen aan de gang geweest

Dat krijg je met al dat glas op de camping.
Ik ging vorig jaar 180 berg af met een klapband toen ik van Earthshaker vandaan kwam.
Gisteren bleef de schade beperkt tot een plotseling ontploffende knipperlichtschakelaar. Maar daar wen je na 500 kilometer ook wel aan.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-08-2006 18:04 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Glas op de camping? Glas overal!

Tering, dat dat allemaal maar zomaar mag, dat glas. Zullen ook wel hoopjes gewonden door gevallen zijn.

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 07-08-2006 18:17 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Zondagmiddag om 13:00 uur lag er ook een nog een nederlander bij een groep uit zwitserland helemaal KO op camping K vlak bij de douches.
Ik heb de vrouw van de ehbo nog gevraagd of hij een telefoon had zodat ik iemand kon bellen maar dat was dan weer niet nodig

Verder nog erg gelachen om een dronken maarten (gheestenland). Ik dacht wie staat daar nou weer zo debiel te headbangen, draait ie zich om was het maarten

Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 07-08-2006 18:17 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2006 18:04 schreef Oud Vuil het volgende:
Glas op de camping? Glas overal!

Tering, dat dat allemaal maar zomaar mag, dat glas. Zullen ook wel hoopjes gewonden door gevallen zijn.

En toch mensen die er gewoon in slapen.

de laar
Usericon van de laar
Posted 07-08-2006 19:36 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2006 18:17 schreef Sargatanas het volgende:
En toch mensen die er gewoon in slapen.

Om vervolgens door ambulance personeel in de folie gerold te worden.
Die gasten hadden echt hun handen vol om al die bezopen of anderszins onder invloed zijnde bezoekers op te lappen.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-08-2006 19:39 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Hehehehehehe.... wel een teken van een goed feestje ik heb duidelijk iets gemist! want de video's zijn ook erg cool! alleen aborted en fear factory vind ik erg matig spelen

Trouwens hoe heet dat 1ste nummer dat emperor in de streaming heet?

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 07-08-2006 19:42]

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com