IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Wacken 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-11-2005 13:28 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Kan je lezen?

Bruce Banner

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-11-2005 13:31 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 november 2005 13:28 schreef Psychonaut het volgende:
Wie had 't over Dynamo?

Omdat dat toch eerst blijkbaar HET metalfest van Nederland was. En aangezien we in Nederland wonen (de meeste van ons hier) Ligt dat voor de hand.
Zie bezoekersaantal van 19.. Van toen 120.000 bezoekers...
Nu gaan er gewoon erg veel Nederlanders ipv naar Dynamo nu naar Wacken.
En gelijk hebben ze.
Alhoewel ik ook gek wordt van al die powermetal. Maar daar zijn al die duitsers weer gek op

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-11-2005 13:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik denk wel te zullen gaan... alleen voor Emperor dan.

signature

zillah-morte
Posted 28-11-2005 13:35 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 november 2005 13:33 schreef Hypnos het volgende:

Ik zou sowieso al wel gaan, maar idd Emperor maakt het wel heel erg tof

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-11-2005 13:35 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 2 oktober 2005 14:37 schreef Hypnos het volgende:
Hypnos zal Wacken ook 3 dagen onveilig maken en menig geestesverruimend en afbrokkelend middel tot zich nemen!

quote:
Op 28 november 2005 13:33 schreef Hypnos het volgende:

en voor je postcount? Make up your afgebrokkelde mind man!

Bruce Banner

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-11-2005 13:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2005 13:35 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
en voor je postcount? Make up your afgebrokkelde mind man!

Postcount? PC , PC , PC , PC , PC , PC , PC's in tha house, motha fokka

Goddamn what a bro gotta do to make a message through
Do I gotta die before you realize I'm a poster with open eyes...

Verknipt!

signature

acid
Usericon van acid
Posted 28-11-2005 13:38 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2005 13:06 schreef Zenial het volgende:
Omdat het erg gezellig is voor mensen die geen ultieme zeikerds zijn?

Als je alleen de dronken duitsers ziet dan mis je wel de helft van de mensen. En als je alleen de terugkerende bands ziet dan mis je ook net het boeiende deel.

Misschien is het voor jou wel beter om chagerijnig thuis te zitten met een cd'tje en een biertje

Ik praat toch niet over de gezelligheid? Gezelligheid kun je zelf maken, of dat nou op wacken of tijdens een concert van My Dying Shite is (wat ik me niet kan voorstellen).

Maar het gaat me om het feit dat ieder jaar Subway to Sally, Children of Bodom of welke grote klote band dan ook speelt. Waar is de tijd dat ook underground bands een kans kregen op Wacken?

Maargoed, ieder z'n festival en dat jij je frustraties uitleeft op mijn mening moet je lekker zelf weten. Je bent tenslotte een my dying shite fan of je bent het niet.

"Jullie stemmen Pechtold!!"

zillah-morte
Posted 28-11-2005 13:43 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 november 2005 13:38 schreef acid het volgende:
Ik praat toch niet over de gezelligheid? Gezelligheid kun je zelf maken, of dat nou op wacken of tijdens een concert van My Dying Shite is (wat ik me niet kan voorstellen).

Maar het gaat me om het feit dat ieder jaar Subway to Sally, Children of Bodom of welke grote klote band dan ook speelt. Waar is de tijd dat ook underground bands een kans kregen op Wacken?

Maargoed, ieder z'n festival en dat jij je frustraties uitleeft op mijn mening moet je lekker zelf weten. Je bent tenslotte een my dying shite fan of je bent het niet.

Heb je het programma wel eens gezien?
Er staat echt van alles wat.
Over het algemeen voor ieder wat wils.
Zelfs My dying bride heb ik er gezien, en het was er reuze gezellig

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 28-11-2005 13:45 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Spelen er ook bands dan op die festivals?

Jankbal dat je bent, als ik drie bands zie is dat veel. En ik heb er niet minder plezier om.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-11-2005 13:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2005 13:38 schreef acid het volgende:

Ah My Dying Bride op Wacken? Ik ben er!!!

Of haal je er nu een band bij die er totaal niet toe doet. Maar goed, bekijk de line up nog eens goed.. genoeg bands voor iedereen.

acid
Usericon van acid
Posted 28-11-2005 13:47 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Het programma van dit jaar heb ik wel gezien; hoewel er nog nauwelijks iets bekend is. Alle bands m.u.v. Celtic Frost hebben de afgelopen 4, 5 jaar een of meerdere keren op Wacken gespeeld. Dat vind ik jammer.

Ik bedoel gewoon meer te zeggen dat ik het klotig vind dat een festival als Wacken zich steeds meer bezighoudt met het boeken van de grote bands, die toch ieder jaar touren door heel Europa. Ik vind het juist leuk als een festival ook kleine underground bands de kans geeft. Maargoed, ieder z'n ding.

Zelf ga ik liever naar headbangers open air bijvoorbeeld, wat een stuk kleinschaliger is en ook specifieker wat betrek muziek, maar wel ieder jaar een andere programmering met genoeg goede bands voor de liefhebber.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-11-2005 13:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ah kijk eens aan, je kunt ook op een normale manier een reactie geven met onderbouwing en zonder allerlei andere bands te moeten afkraken. Hulde.. enne veel plezier bij headbangers open air.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-11-2005 13:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

My Dying Bride liefst ergens als afsluiter... goed om de slaap te vatten!

Soilwork live is ook wel erg aangenaam! (zal daar weer staan met black outfit tussen al die springintvelders met hun flashy kleuren )

signature

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-11-2005 13:52 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2005 13:31 schreef zillah-morte het volgende:
Omdat dat toch eerst blijkbaar HET metalfest van Nederland was.

Maak daar maar van Europa van zo niet nog wat verder...
Het aantal metal festivals met dat soort bezoekers aantallen is nogal beperkt in de wereld

En wat is er mis met Power? Als Mariah nou nog tussen Emperor en Manowar komt spelen is mijn hele cd wisselaar er zowat :D

Maar goed, gebrek aan normaal festival drijft velen de grens over.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-11-2005 13:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Manowar????

ik blijf thuis...

signature

acid
Usericon van acid
Posted 28-11-2005 13:53 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2005 13:49 schreef MindlessMayo het volgende:
Ah kijk eens aan, je kunt ook op een normale manier een reactie geven met onderbouwing en zonder allerlei andere bands te moeten afkraken. Hulde.. enne veel plezier bij headbangers open air.

Hoezo, ik geef toch enkel normale reacties? Die My Dying Shite fan begint opeens te gillen alsof z'n skateboard afgepakt is. Bovendien zeik ik geen enkele band af, dat zijn ze niet eens waard.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-11-2005 13:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2005 13:53 schreef acid het volgende:
Hoezo, ik geef toch enkel normale reacties? Die My Dying Shite fan begint opeens te gillen alsof z'n skateboard afgepakt is. Bovendien zeik ik geen enkele band af, dat zijn ze niet eens waard.

En wat bedoel je nou met shite.. ik vat het niet helemaal of bedoel je gewoon shit? Overigens ben je hier bezig My Dying Bride af te zeiken, geheel onterecht en zie ik dit als een teken van zwakte. Anyway, niet zo zeuren.. dan ga je toch lekker gewoon niet naar Wacken, probleem opgelost.

zillah-morte
Posted 28-11-2005 14:06 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 november 2005 13:52 schreef Argus het volgende:
Maak daar maar van Europa van zo niet nog wat verder...
Het aantal metal festivals met dat soort bezoekers aantallen is nogal beperkt in de wereld

En wat is er mis met Power? Als Mariah nou nog tussen Emperor en Manowar komt spelen is mijn hele cd wisselaar er zowat :D

Maar goed, gebrek aan normaal festival drijft velen de grens over.

Ja idd. Gelijk heb je.
Ik probeerde even je punt nog sterker te maken.
@Hypnos, Ik ga ook sterk twijfelen als Manowar komt of ik dan nog heenga
Ach het is een gaaf festival. Heb je ook een beetje een vakantiegevoel, omdat je toch nog een eindje moet reizen

Argus
Usericon van Argus
Posted 28-11-2005 14:15 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

[quote]Op 28 november 2005 13:53 schreef acid het volgende:
Hoezo, ik geef toch enkel normale reacties? Die My Dying Shite fan begint opeens te gillen alsof z'n skateboard afgepakt is. quote]

Ghehehe

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-11-2005 14:16 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

En wat is er nou weer mis met My Dying Bride?

Laat maar naar Wacken komen en laat dan die Edgay, Dragonforce en dat soort meuk maar weg

Mrit
Usericon van Mrit
Posted 28-11-2005 14:16 by Mrit Wijzig reactieProfiel van MritQuote dit bericht

wat ik dan weer VET vind is dat Watain op partysan gaat spelen

Argus
Usericon van Argus
Posted 28-11-2005 14:17 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2005 14:06 schreef zillah-morte het volgende:
@Hypnos, Ik ga ook sterk twijfelen als Manowar komt of ik dan nog heenga

Stiekem vindt je ze wel geil
Maar goed, dat is dus het voordeel van meerdere podia.
Ik als teveel dingen leuk vinder vind dat weer minder want ik ren me meestal een ellende op die festivals omdat ik alles wil zien

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2005 14:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moet zeggen dat 80% van de grote festivals continu een zwaar saai programma hebben, nergens echte verrassingen of unieke programma's ... altijd weer de zelfde meuk

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-11-2005 14:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2005 14:16 schreef Burzum het volgende:
En wat is er nou weer mis met My Dying Bride?

Das traag, dus geen metal voor stoere mensen en bovendien roepen veel mensen dat het een kutband is en daarom zij ook maar..

Anyway, als die op Wacken staan ga ik er ook naar toe. Zelfde overigens voor Manowar, alhoewel ik die daar nog niet zie spelen dit jaar.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-11-2005 14:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2005 14:17 schreef Argus het volgende:
Stiekem vindt je ze wel geil
Maar goed, dat is dus het voordeel van meerdere podia.
Ik als teveel dingen leuk vinder vind dat weer minder want ik ren me meestal een ellende op die festivals omdat ik alles wil zien

Ik vind jou ook wel geil!

ben gewoon niet gewoon om mij gewoon drie dagen niet op te kunnen smukken met mijn bodylotion van Dior en een badje met bruisbal...

signature

Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com