|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Legion Of The Damned is inmiddels ook bevestigd |
|
Eén dezer dagen ga ik toch maar eens een ticket bestellen, niks geregel, gewoon met mijn eigen auto naar ginder...of ik moet in zo'n bui zijn dat ik gewoon op de motor stap. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Kaartje inmiddels binnen! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
En Motorhead ook bevestigd Iemand enig idee hoe je aan kaarten kunt komen ZONDER credit card? |
|
gewoon naar een vvv kantoor of een cd zaak die dat soort kaarten verkoopt.Of ticketservice bellen. |
|
quote: voor dat metaltix.de heb je toch helemaal geen credit card nodig? Ik heb het voorgaande jaren ook gewoon overgemaakt.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ow dat was twee of drie jaar nog niet zo.... |
|
quote: Volgens mij verkopen ze de kaarten bij Ticketservice wel, alleen komen ze een stuk later pas beschikbaar. Dus of gewoon afwachten of via metaltix bestellen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Bij de large bestellen kan ook. Krijg je meteen de orginele kaarten en hoef je dus niet te wisselen |
|
quote:Sounds interesting maar ook hier geldt dat ik er niks over op de site kan vinden :S |
|
quote: Vreemd, vorig jaar heb ik mijn kaartjes voor Wacken en Summberbreeze bij de Large besteld. Zou jammer zijn als dat niet meer kon. Is met afstand de goedkoopste manier. |
|
Jee, Opeth toegevoegd |
|
quote: Ja, ik zag het net ook. Je proeft bijna het stof al! Na het zien van dit filmpje wil je eigenlijk al meteen door naar de link: Tickets, om er 1 te bestellen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
new bands confirmed: ATHEIST MAMBO KURT - die Kultparty geht weiter KRIEGER LAKE OF TEARS MYSTIC CIRCLE hmm dacht dat Atheist er al langer op stond. Bij 't zien van zo'n filmpje krijg je inderdaad heimwee [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 10-03-2006 14:38] |
|
Hmm wellicht graspop maar laten schieten en verruilen voor Wacken. |
|
of allebei... |
|
quote: Zit ik ook aan te denken idd. I am the 1%. |
|
quote: Nee kan niet, ik ga al naar Waldrock en Metalcamp. Daarnaast nog wat kleinere festivals. Bovendien zijn de bands niet zo boeiend om ze 3 keer te zien spelen binnen 2 tot 3 weken. quote: Op zich wel jammer maarja MDB staat ook op Metalcamp, evenals Opeth op zowel Wacken, Graspop als op Metalcamp staat. Om nu veel geld neer te leggen voor graspop voor bands waarvan het meerendeel niet boeiend is voor mij.. kan ik beter naar Wacken gaan. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-03-2006 15:09] |
|
quote: Allebei overslaan? kan ook. Lineup van beide valt nog vies tegen. |
|
quote: Ik zou het nog ff afwachten; er komen nu al exclusieve bands en de boekingen zijn nog in volle gang. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Whitesnake bevestigd. |
|
Hehe powermetal NOCTURNAL RITES Confirmed For Germany's WACKEN OPEN AIR Festival - Mar. 20, 2006 Swedish melodic metallers NOCTURNAL RITES have been confirmed for this year's Wacken Open Air festival, set to take place August 3-5 in Wacken, Germany. The billing is now shaping up as follows (in alphabetical order): ABORTED AMON AMARTH ATHEIST BATTLELORE BLOODTHORN BORN FROM PAIN CELTIC FROST CHILDREN OF BODOM D'ESPAIRSRAY DIE APOKALYPTISCHEN REITER EKTOMORF EMPEROR END OF GREEN FEAR FACTORY FINNTROLL GAMMA RAY IN EXTREMO KORPIKLAANI KRIEGER LAKE OF TEARS MAMBO KURT METAL INQUISITOR MINISTRY MOTÖRHEAD MSG MYSTIC CIRCLE NEVERMORE NOCTURNAL RITES OPETH ORPHANED LAND PRIMAL FEAR SCORPIONS SIX FEET UNDER SOILWORK SUBWAY TO SALLY THE DOGMA ULI JON ROTH VICTORY WE WHITESNAKE WINTERSUN The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
wat een kutbands! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Mooi; dan ben jij er lekker niet bij [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-03-2006 0:24] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |