|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is gaaf nieuws! |
|
Dear Metalheads, The plannings for 2007 have already started and we are pround to announce the following: IMMORTAL ARE BACK!!! Statement: IMMORTAL are proud to announce that we will headline Wacken in 2007. This will be part of a few selected exclusive shows next year, and Wacken will be the only show in Germany. |
|
Kerel, oud nieuws hehe, kijk eens wat boven je |
|
quote: net of ik dat niet gezien heb.... |
|
deed het ff ter bevestiging |
|
immortal..... komen weer allemaal van die geschminkte idioten voorbij gehuppeld. achja... word dan maar in de biergarten hangen als ze spelen of in de tent. |
|
quote: ze spelen gelukkig voor jouw...jammer voor andere dit jaar niet ze staan bevestigd voor Wacken 2007 |
|
quote: @rajackar: Gister heb ik een hoofdsteun gekregen!! volgende stap is de auto radio, en het maken van de radiateur(lek) en zorgen dat de blower niet meer alleen warme lucht blaast.. dan zijn we helemaal klaar voor de rit naar wacken! [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 17-07-2006 20:21] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Vanuit Groningen en Friesland kun je nog steeds boeken voor de Bus naar Wacken http://www.veenstrareizen.nl/modules/concerten/overzicht.php Op 2 augustus vertrekt de bus we om 9.00 uur vanuit Buitenpost richting Groningen. Hier vertrekt hij om 9.30 uur vanaf het CS. In de loop van de middag aankomst in in Wacken. Op 6 augustus vertrekt de bus om 13.00 uur weer vanuit Wacken. Aan het einde van de middag is 'ie terug bij de verschillende opstapplaatsen. Relaxte tijden dus en de prijs is € 60 pp retour. Groetjes, Mira Bla |
|
en wie gaan er nu allemaal? weer eens een lijstje, lijkt me leuk een aantal van jullie eens in het echt te ontmoeten -Markam + aanhangsel |
|
-Markam + aanhangsel -Murdering monk |
|
- Markam + aanhangsel - Murdering monk - Rajackar - Oscura - Zillah Morte - Mutilator - Valorian - Cadaveria - Zenial - Vargen666 - Amarantha - General Skullfucker |
|
Ollie en zijn twintig persoonlijkheden.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Denk eigenlijk meer dat het Blind Guardian wordt, die komen wel langs om te signeren. Lijkt me stug dat ze dan ook niet ff spelen |
|
Hoop het wel idd, maar ja, die geruchten over de surprise act op Wacken gaan elk jaar, ik zie het daar wel asl de betreffende band het podium opklimt |
|
- Markam + aanhangsel - Murdering monk - Rajackar - Oscura - Zillah Morte - Mutilator - Valorian - Cadaveria - Zenial - Vargen666 - Amarantha - General Skullfucker - Greycloak - Aphrodite - San miguel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
En moet dat allemaal bij elkaar staan? |
|
- Markam + aanhangsel - Murdering monk - Rajackar - Oscura - Zillah Morte - Mutilator - Valorian - Cadaveria - Zenial - Vargen666 - Amarantha - General Skullfucker - Greycloak - Aphrodite - San miguel - bringerofLight + deerne - Verlepte Theedoek - NoGayBlackMetal You can either agree with me, or be wrong. |
|
Dat wordt een ZM-veld. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Graag allemaal naar camping... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Je gaat mee dus? |
|
Nope. Centjes, remember ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Als je nou een huis in Wacken koopt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Met zo'n salaris hahahah |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |