|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ok nou doen dan. Zij zijn degene die de kaarten verzorgen. Dus dat zal wel kloppen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Vanuit Grunn is dat veel sneller hoor. Ik ben vorig jaar met de trein gegaan, en heb een 3 tot 4 uur tussenstop gemaakt in Hamburg. Hebben nog een hele tijd moeten wachten in Itzehoe, en kwamen toch rond ik dacht 17.00 aan ofzo. Incl lopen over camping. Vertokken om 6.00. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja, ik was net even aan het overleggen met mijn eega. Morgen eens de beschikbaarheid van een hotelletje in de buurt checken. Celtic Frost komt nog wel in nederland, denk ik, maar Carnivore alleen al is me het geld dubbel en dwars waard. Wat zal ik flippen als die beginnen met spelen, zeg, ongehoord! |
|
quote: Oja, kut, wij gingen vanuit Broabant. |
|
quote: Twee maten van me gaan in een hotel, vlakbij Wacken. Moet ik een adresje voor je vragen? |
|
quote: Dat zou niet verkeerd zijn. |
|
quote: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Wim @ wacken! Dan doe ik heel wacken de Raj vreugdedansch!!!! |
|
quote: Soms moet je gewoon dingen doen. Maar 3 dagen is me te gortig, hoor. Dat kan het oude lijf niet aan. |
|
Dit jaar één dag, volgend jaar drie Maar ik zou het leuk vinden als je er al één dag was! |
|
Hehe, voor 99% zkere dat ik wel ga, 1 dag dan. CARNIVORE!!!! Damn. |
|
cool! Zuipen met wim @ wacken, wat wil een mens nog meer? |
|
Ik overweeg ook te gaan, maar weet nog niet zeker. Edit: krijg ik dan ook een vreugdedans? [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 27-06-2006 22:59] |
|
Nee. Misschien een pakje shag. |
|
quote: Met blauwe Rizla. Als ik voor elke week een extra pakje had geëist, waren we goddomme 50 pakjes verder, homo. |
|
Nee, 44 pakjes. |
|
tickets zijn inmiddels al een tijd binnen. A T H E I S T ! ! ! can't wait |
|
quote: Kom binnenkort weer bij Daakmans zuipen dan. |
|
quote: Ok, kaarten komen per post naar me toe, joehoe. Heb je al een idee en wat het kost enzo? |
|
Nog mensen die met de trein via Enschede gaan? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nu maar hopen dat het weer beter is dan vorig jaar. Kaartjes zijn weer onderweg. killing brain cells is my business, and the business is good // http://www.medea-band.com |
|
quote: Inderdaad. Dat zou heel erg fijn zijn. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
waarom kosten die tickets 79 euro, terwijl op de wacken site staat dat ze 70 kosten? of is dat het parkeer geld? [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 04-07-2006 17:11] |
|
voor de kerst waren ze 70. nu 79 verzendkosten of servicekosten ofzo. het is niet het parkeergeld want dat betaal je zodra je het festivalterrein opgaat. 20 euro per auto en als je echt v roeg bent 30 geloof ik |
|
Zin aan, zin aan, zin aan, zin aan, zin aan!!!! Hopelijk hebben ze dit jaar die hamburgertent weer terug! Lekker grote vette hamburgers! En een kudde goede bands natuurlijk.... You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |