|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Precies op tijd voor emperor? Zenial |
|
|
|
NEEEEEE!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja, joh... Ik zag al in dat boekje wat bij de kaartjes zat zo ongelofelijk veel wacken merchandise, niet normaal. |
|
quote: Je heb een punt. |
|
quote: Nee ik was per ongeluk onder zijn naam ingelogd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
meet and greet van blind guardian komt. Het lijkt me echter sterk dat ze alleen handtekeningen komen zetten en daarna weer weg gaan. Ze staan nog niet aangekondigd op de bandlist, weten jullie hier misschien meer van af? BG on the stage of wacken zou echt geweldig zijn ( Vrijdag, 4 augustus 11.30 - 12.00 uur LEGION OF THE DAMNED 12.30 - 13.15 uur SOILWORK 13.30 - 14.15 uur WINTERSUN 14.30 - 15.15 uur BLIND GUARDIAN 15.30 - 16.15 uur DANKO JONES 16.45 - 17.30 uur EKTOMORF 18.00 - 18.45 uur NEVERMORE 19.15 - 20.00 uur CELTIC FROST 20.30 - 21.15 uur PRIMAL FEAR 21.45 - 22.30 uur MINISTRY ) edit : Ik zag ineens dat meerdere mensen dit al was opgevallen, het lijkt mij i.i.g. een toffe suprise act [Dit bericht is gewijzigd door Tormentor1985 op 30-07-2006 15:55] |
|
quote: Het hangt er vanaf hoe laat jullie denken ongeveer bij de grens te zijn, Karin, Arjen, Marc & ik passen ons schema daar op aan, aangezien wij net zo snel zullen rijden als jullie. Gerald & co. en Erwin & co. gaan inderdaad later weg en zullen dan ook in inhaalmodus gaan rijden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Precies, we spreken ergens voor Wacken wel wat af op een P-plaats. Karin en jij wilden niet al te hard rijden, ik en Erwin hebben geen problemen met 150 gemiddeld, dus gaan we 2 uur later weg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Perfect, dan kunnen we inderdaad het beste niet te ver van Wacken vandaan afspreken, dan hebben jullie en Olivier meer afstand om te blazen op de autobahn en tijd in te halen. Ik zal zelf tussen de 100 en de 120 blijven in verband met mijn toch al wat oudere auto en de hitte (al wordt het gelukkig niet zo warm als vorige week), en bovendien moet ik ook nog een keer of twee een paar kilometer de Autobahn af om LPG te tanken (altijd in dorpjes net naast de snelweg). |
|
Da's dan mooi geregeld; morgen komt Arjen langs en nemen we nog even wat details door. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hehe, ik ben van plan om eens flink hard te gaan rijden in duitsland. Als mutilator het tenminste trekt. |
|
Gewoon een ferme jonko roken, dan rijd je 70 op de rechterbaan en heb je zelf het idee dat je 200 gaat |
|
en dan vlak voor wacken in een beker moeten pissen omdat de duitse politie graag wil weten wat de nederlanders nu weer gebruikt hebben [Dit bericht is gewijzigd door san miguel op 30-07-2006 19:53] |
|
quote: Dat doe ik al een paar maanden niet meer, snaack. Alhoewel, van al die jaren softdrugs zullen er vast nog wel restanten in m'n bloed zitten. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: AHAHAHAHAHA en dan net op dat moment niet kunnen pissen en de rest voor JAN LUL shaggy's roken en naar groene uniformen en dikke snorren kijken met knuppels. En dat zonder punten o0f comma's Suck my piss |
|
Overmorgen lekker ontspannen 's avonds laat vertrekken, 's nachts rijden. Leuk detail: mijn auto moet vandaag nog nagekeken en hopelijk hersteld worden (hij rijdt wel maar de motor slaat bij stapvoets rijden af) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dat is handig voor op het campingterrein ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Gewoon poot op het koppelingspedaal, en rustig op je startmotor verder rijden |
|
Wij hebben nog een plek over in de bus, gaan woensdagmorgen weg vanuit Hoogeveen. see you at occultfest! |
|
dit jaar weer 's aanwezig, al kunnen de bands me verotten behalve Carnivore maar dat schijnt helemaal nieuw te zijn dus da's ook vast niks. |
|
Ja, die gitarist is dood, dus die is er niet bij, zou lastig worden. Waar de originele drummer is gebleven, ik heb geen idee. |
|
niet aanwezig dit jaar....alweer...effe concert-moe misschien volgend jaar weer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |