|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Wacken for the win We gaan weer heerschen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
WHC @ wacken!! |
|
Waar blijven Muti, Valorian, en Borgia? Die moeten ook even posten. Dan is de hele heerschcrew compleet. Ik heb al vrij gevraagd voor die periode. Ik kan al in juli weg als het moet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik denk dat ik het ook maar vast opgeef hier. Kan er iig niks mis gaan |
|
quote: Dank U! |
|
quote: *kuch* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hoestbonbon? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ja ja, jij mag ook mee. Moet je wel weer bij ons komen staan he? Het is dat ik je aan je emailadres herkende On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hey, jullie kwamen bij ons staan weet je nog! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nee weet ik niets van. Is dat zo? We zijn wel een stuk luidruchtiger dit jaar. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Tsssk, we hadden nog wel speciaal voor jullie een plekje vrij gehouden. Ja vorig jaar was heel erg gaaf, maar af en toe wel te rustig inderdaad. Kwam ook door het weer denk ik. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja je HAD een plekje voor ons vrijgehouden, maar aankomende keer... daar had ik het over. Moeten zeker weer allemaal bij elkaar staan. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Je had het over "weer bij ons" komen staan schat! Maar boeiend verder, dit jaar weer dezelfde groep lijkt mij een heel gezellig idee en wie er het eerste is moet gewoon het erf vrijhouden voor de rest. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat is nog iets wat we allemaal moeten bekijken. Ik probeer toch anders te gaan reizen. En een aantal vrienden gaan ook heen. Dus die moeten er ook bij. Hoe meer mensen hoe gezelliger. Heerschende line up niet? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Yup, beide mee eens, hoe meer mensen hoe beter. Wordt dan alleen wat lastiger om het allemaal weer te regelen, maar goed dat zien we wel. Ik hoop dat wij weer met Amarantha en Vargen mee kunnen rijden dit jaar. Line-up wordt steeds gaver ja; Emperor, Atheist, Orphaned Land, Celtic Frost. Maar ik heb nog wel wat wensen zoals Secrets of the Moon bijvoorbeeld of Arcturus. Dat moeten toch redelijke opties zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Six Feet Under is ook bevestigd... het lijstje tot nu toe: Aborted Amon Amarth Die Apo. Reiter Atheist Bloodthorn Born From Pain Cannibal Corpse Celtic Frost Children Of Bodom Ektomorf Emperor End Of Green Finntroll Gamma Ray In Extremo Korpiklaani Metal Inquisitor Nevermore Orphaned Land Primal Fear Six Feet Under Soilwork Subway To Sally Wintersun |
|
Duidelijk dus. Wacken 2006 zal wederom een straalbezopen Illusione over het terrein hebben waggelen, luidkeels aan willekeurige voorbijgangers vragend of ze wel of geen neger zijn. De dag begint met bier, de dag eindigt met bier, en wat ertussenin gebeurt ben ik twee dagen later alweer kwijt. Zo. Mir. Wanneer ga je 't busje regelen ? Ik heb geen auto meer tegen die tijd. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Heb er nu al zin in... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Mijn bus + kaartje is al geregeld! Ik ben dus zeker van de partij! (Tenzij ik in de tussentijd een ongeluk krijg ofzo ) |
|
mm hopelijk ben k niet op tour ofzo...wil dit jaar echt wel weer gaan! 1 jaar niet wacken is al te veel wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Niks boeiends tot zover... Haha! |
|
quote: Ehm. Kerel. Zon, metal, zuipen. Hoezo niets boeiends ?! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
hoezo zon??? |
|
Vorig jaar niet maar misschien dit jaar wel, snotwolf. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |