|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga voor mambo kurt |
|
DUDE! |
|
wow Geen enkele band die ik wil zien, haha |
|
quote: Atheist niet eens? Loser..... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Je weet niet wat je mist! Mambo Kurt heerscht! [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 21-03-2006 0:33] |
|
Die act ziet er wel super gaaf uit, en die man daar achter gaat helemaal uit ze dak, misschien toch maar naar Wacken. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Daar gaat 1 man uit zijn dak. Moet je op wacken eens kijken daar gaat iedereen helemaal uit zijn plaat op MAMBO KURT ze kunnen m daar beter mambo kult gaan noemen |
|
Fear factory staat dr ook bij |
|
SOULFLY Confirmed For Germany's WACKEN OPEN AIR Festival - Apr. 14, 2006 SOULFLY have been confirmed for this year's Wacken Open Air festival, set to take place August 3-5 in Wacken, Germany. The festival billing is now shaping up as follows (in alphabetical order): ABORTED AMON AMARTH ARCH ENEMY ATHEIST BATTLELORE BLOODTHORN BORN FROM PAIN CALIBAN CELTIC FROST CHILDREN OF BODOM DANKO JONES D'ESPAIRSRAY DIE APOKALYPTISCHEN REITER EKTOMORF EMPEROR END OF GREEN FEAR FACTORY FINNTROLL FLESHGORE GAMMA RAY HERMAN RAREBELL IN EXTREMO KORPIKLAANI KRIEGER LAKE OF TEARS MAMBO KURT METAL INQUISITOR MINISTRY MOTÖRHEAD MSG MYSTIC CIRCLE NEVERMORE NOCTURNAL RITES OPETH ORPHANED LAND PRIMAL FEAR ROSE TATTOO SCORPIONS SIX FEET UNDER SOILWORK SOULFLY SUBWAY TO SALLY THE DOGMA ULI JON ROTH VICTORY VREID WE WHITESNAKE WINTERSUN The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Deze line up is echt belachelijk slecht.. hoe krijgen ze het voor elkaar? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ja ik vind er ook nog weinig tussen zitten. Een paar hele gave, maar die zijn op 1 hand te tellen. En dat voor zoveel bands On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Idd... Geen enkele aanleiding voor mij om naar Wacken af te reizen. |
|
DANKO JONES op wacken |
|
quote: Mambo Kurt |
|
Mambo Cunt quote: *Kuch*...Atheist? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-04-2006 15:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ja matige line-up dit jaar, maar ik zal toch aanwezig zijn. Emperor |
|
quote: Als jij komt zal half ZM alsnog volgen Bruce Banner |
|
quote: nou poe hee als dat al het leuks voor mij is... Je moeder. |
|
in extremo ... als iets dikke bagger is .. tering zeg ... |
|
ken der één nummer van, is wel geinig. en mn aandachtsspanne is toch vrij kort bij bands dus als ik zou gaan is het alleen bij de tent zitten (of hotel, veel relaxter). nou daarvoor ga ik niet zover reizen Je moeder. |
|
Soulfy, lol JUMPDAFUKUP ...wiggers If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"( |
|
Even voor mensen uit Friesland en omstreken, wij zijn bezig met het organiseren van een busreis naar Wacken. Hiervoor hebben we alleen 30 of meer mensen nodig. Nadere info volgt nog, aangezien we nog in onderhandeling zijn over de prijs. She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Nou. Leuk. |
|
ABORTED AMON AMARTH ARCH ENEMY ATHEIST CELTIC FROST DIE APOKALYPTISCHEN REITER FEAR FACTORY MAMBO KURT OPETH SIX FEET UNDER Mwoh, leuk lijstje. De rest is bonus, maar vooral Atheist en Opeth natuurlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |