|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
was wel lache toen die die helicopter overvloog, en toen het commentaar van danko |
|
Zo kan nu ook weer posten... Wacken, tsja wat moet ik zeggen... De band die ik heb gezien waren zeer vet en het geluid stond over het algemeen redelijk. Het camping terrein... dikke -10 te weinig toiletten en douches en gewoon een te grote kankerzooi. Nu was het voor mij het eerste festival sinds jaren, maar dit was toch wel erbarmelijk. Nu hoorde ik ook dat er zo'n 70.000 man was dus het zou best goed kunnen dat ze zich te veel verkeken hebben op de mensen. Weet nu ook dat ik beter voorbereid naar zoiets toe moet gaan en het niet achter m'n vakantie moet plakken... elke keer 3 uur weg zijn omdat je even naar het dorp moet om boodschappen te doen is niet fijn.... Maar weer was dan wel weer top! gelukkig regende het af en toe (vooral 's nachts though) waardoor die smerige alles overheerschende pislucht de grond in werd gespoeld. Dank jones was vet, maar hij lulde iets te veel, verder nog scorpions, opeth, carnivore, finntroll, emperor, celtic frost, orphaned land, vreid, ministry (wat stond dat achterlijk hard zeg!!!!!!!), motorhead, arch enemy, morbid angel en fear factory gezien. niet allemaal het beste geluid en even boeiend maar leuk om te zien. ga volgend jaar denk ik echter maar naar summerbreeze, want dat is wat klein schaliger geloof ik. Heb raj nog een keer zien staan bij de tenten groep, maar moeten toen snel naar danko jones. Wilde later nog even langs gaan, maar ik herkende verder niemand dus heb dat niet gedaan... |
|
één twee drie . [Dit bericht is gewijzigd door lunatic jozef op 08-08-2006 22:12] YES WEL deeeenk!! |
|
quote: 70.000?!? Dat zou me zeer verbazen, ik had wel het idee dat het drukker was dan andere jaren, maar ligt het aantal bezoekers normaal niet rond de 30.000 bij Wacken? |
|
In de Duitse krant(en) stond dat het er zo'n 64.000 zijn geweest. Tenminste dat heb ik meerdere malen op het Wacken forum gelezen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat zal wel ongeveer kloppen dan. Bizar. Ik dacht altijd dat er 'maar' een stuk of 30.000 kaarten waren. Overigens was het dit jaar ook geheel uitverkocht, uiteindelijk, in tegenstelling tot bijna elk ander jaar. |
|
Ik dacht ook dat het normaal 30 a 40.000 mensen waren. Het was wel drukker dan vorig jaar. Dat kon je wel merken. Ik heb hier een impressie van dag 3. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
in t boekje heb ik ook geloof ik gezien dat er zo'n 30000 man komen elk jaar |
|
Dit kwamen we veel tegen op de terugweg.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ghehe, inderdaad ja, die vielen mij ook al op. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Volgens mij staan die bordjes er al sinds 1939 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb ze niet gezien, maar ik reed terug dan ook 180, hehe. |
|
Er wordt behorlijk geklaagd dat het bij het concert van Die Reiter teringdruk was en dat er zelfs mensen in de verdrukking kwamen omdat de band op de partystage speelde. Terwijl ze notabene tegenover Emperor stonden geprogrammeerd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik heb gehoord dat het normaal met 60000 uitverkocht was dus dat klopt dan wel redelijk. En het was idd bij Die apokalyptischen reiter veel te druk, ik snap ook niet dat ze weer op de party stage stonden. Die lui zijn volgens mij super bekend daaro, Iedereen zong alles mee |
|
quote: 2 jaar terug toen ik er was waren er ook al 45.000 de laatste dag dus wel iets meer |
|
we werden gefilmd door een of adnere duitse zender en dei zei dat met illegalen en alles erbij er 80.000 mensen rondliepen |
|
quote: In totaal of per dag? 80.000 mensen op dat terrein lijkt me vrij onmogelijk.... Bruce Banner |
|
inclusief camping ja |
|
quote: heeft niks met tanks te maken, maar gaat over t gewicht. |
|
quote: Leg eens uit dan? Een tank mag niet zwaarder zijn dan 80 kilo? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
volgens mij: normale vrachtwagens mogen 100. zware mogen maar 80 rijden. bordje staat vaak voor bruggen en viaducten, slechte wegen. |
|
hier vast een voorproefje van mijn wacken-foto's, de rest komt later: MINISTRY |
|
quote: Volgens mij gaat het hier om militaire collones.. Ik zoek het op. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
NATO military bridge classification signs Posted near bridges and viaducts and indicates the safe load-carrying capacity of the bridge for military vehicles www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |