|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
1 keer op lowlands geweest niet echt mijn feesie (meestal Qua bands) maar effe afwachten waar ik dit jaar heen ga. |
|
Bevestigd: CANNIBAL CORPSE BORN FROM PAIN KORPIKLAANI END OF GREEN |
|
Ik ga dit jaar naar Lowlands voor een vriendin van mij. En die gaat met mij mee naar Wacken. Nog nooit op Wacken geweest dus we zullen wel zien In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
quote: Cannibal Corpse stond er ook al afgelopen keer of die keer ervoor ofzo... Zit nu toch wel te twijfelen of ik nog wel ga.. al is het er wel erg gaaf en lijkt Emperor me wel gaaf.. eerst even line-ups van andere festivals afwachten! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Er staan al enkele dingen vermeld die meer dan de moeite waard zijn...Celtic Frost verdomme!!(ja ik ben een poser, ik mocht als 11-jarige niet naar concerten van mn ma ) ....en het is gewoon een beetje vette vakantie, camperen, vreten, zuipen, onnozelheden meemaken,...volgend jaar sta ik er eindelijk weer (1 keer geweest in 2003) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Puur qua festival is Wacken super gaaf. Voor mij persoonlijk is het alleen jammer dat ze voor deze editie allemaal bands tekenen die ik in de drie voorgaande edities al eens gezien heb. Maar daar heb jij geen last van... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
7e wacken here we come.. voor celtic frost zeker.. ach voor wacken alleen al ach en emperor is ook zeker niet mis, hoop natuurlijk dat ze oude meuk spelen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: 4e keer voor mij. We gaan weer een feestje bouwen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
YESS! Cannibal Corpse!!!!! Dat wsa in 2002 een van de vetste pits ooit! |
|
hahaha, dan was jij zeker ook een van die foute gasten die helemaal gek richting het podium rende en face-down in de modder vielen |
|
Gamma Ray Orphaned Land Aborted Primal Fear Wintersun Ektomorf Atheist Bloodthorn |
|
Uiteraard ben ik aanwezig bij Wacken. Het wordt nog heerschender dan Wacken 2005, en dat was al aardig heerschend. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Atheist. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jij ook weer aanwezig, Grey ? Dit keer wat langer biertjes doen! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Niet vóór of tijdens Atheist. Goed plan verder. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Fuckin' hell! Na Emperor en Celtic Frost nu dus ook Atheist met een reunie op Wacken |
|
Tering wat vet! |
|
Aborted is ook bevestigd!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Goeie lijst nu al! Atheist, Aborted, Celtic Frost, Emperor, Orphaned land; helaas wel het onvermijdeijke Gamma Ray, maar goed; hopelijk alles in een goed te doen tijdschema! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Muti! Je vergeet Cannibal Corpse! |
|
quote: nou dan ben ik er wel blij om, ok? Bruce Banner |
|
quote: Vettig! Ook maar ff meepakken dan THE SPINE SPLITTER The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Waar haal je deze wijsheden vandaan?? niet dat ik het erg vind, line-up wordt weer een heerschend!!!! |
|
quote: Gewoon van de officiele Wacken Open Air site, bij het nieuws, moet je wel de Duitse versie nemen, die is altijd als eerste geupdate. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |