|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe 1 of ander spaans wijf bood aan mij een wacken kaartje op te sturen(gratis) om te zorgen dat ik zou gaan, uiteraard heb ik nog steeds wel wat beters in de vakantie te doen. en me gek zuipen kan ik hier ook. |
|
quote: ..... Aannemen en verkpoen voor 80 fucking euro! Dan maar joods zijn! Haha. |
|
quote:What the fuck! Gek, doe mij dan dat kaartje! Of de Spaanse chick, ben niet zo zeker over mijn prioriteiten nu... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Finntroll? Potvers, wat een origineel idee hen erbij te halen! |
|
quote:Haha, ik kon/wilde vorig jaar niet, dus ik vind het wel prima Als ze nu ook wederom Bloodbath hebben Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Bloodbath was klote. Wat een gehypte kankerband is dat. "Ja, huhu Mikael van Opeth zit erin , dus het moet wel goed zijn!" Nee, nee, nee. Onge"inspireerde, standaard kankerbagger. Dat was het. Met of zonder Mikael. |
|
quote:Zelf hou ik niet heel erg van Death Metal, al kan ik wel de principes waarderen. Een on-orginele band die zijn geluid en composities voor elkaar heeft kan in daarom wel waarderen. Iets als de laatste van Blood Red Throne kan ik dan ook zeer goed hebben. Ik ga meer voor de samenvattingen van death metal dan de hele wedstrijden, als het ware Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Mja, ik vermoed alleen dat Bloodbath zo'n band is die niet verder kwam dan de plaatselijke kroeg als die Opeth-aap er niet in zou zitten. |
|
quote: Gezien de bands die hier in plaatstelijke kroegen spelen hoeft dat niet per se een belediging te zijn Maar inderdaad, Bloodbath was veel minder ver gekomen zonder Mikael. Neemt niet weg dat het ik het lekkere luistermuziek vind. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hehe, tsja. Tot nu toe vind ik de bill maar niks. Afgelopen jaar eigenlijk ook niet, maar ja. Ik wil Emperor 'om het gezien te hebben' wel eens aanschouwen, maar ze gaan toch touren. Voor Celtic Frost doe ik een moord, maar da's niet nodig gezien ook zij gaan touren. |
|
Van de aangekondige bands zou ik deze wel willen zien, maar ze vormen zeker niet genoeg reden om naar Wacken te gaan. quote: Doe er dan nog een Ulver, Type O Negative, Enslaved, Satyricon, Belphegor, Ondskapt en 1349 bij en dan ik ga mijn best doen om er bij te zijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Cannibal Corpse is klote, Finntroll heb ik live al te vaak gezien. De pit is wel grappig, de optredens zelf echt klote. Wat ik wel zou willen zien...tsja. Niet echt bands die thuishoren op Wacken ofzo. |
|
quote:je kunt altijd hopen. Maar goed, het blijft toch mainstream-metal ( ), vandaar ook de bands uit mijn lijstje (minus 1349, Belphehor en Ondskapt dan). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hehe, 1349 zie ik ze nog wel boeken. Ach, live is dat nou ook weer niet zo geniaal. Ik zag ze, eh, 2 maanden geleden ofzo in Rotterdam. Ik vond het tegenvallen. Buiten dat speelde ze het mothafockin' ENIGE nummer dat ik vet vind, Pitch Black, niet eens. Ik zeg er dus 'doei' tegen. |
|
quote:Dat was zeker zonder Frost, dan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nee, en ja, hij drumde wel redelijk goed, hehe. |
|
quote:Lol. Frost is ook meer een functionele drummer dan een technische, maar hij weet erg goed aan te voelen hoe hij de muziek compleet kan maken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tsja, het is een geweldige band! De gitaar, bas en zang daargelaten is er niets mis mee! |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
1349 is poserblack en is kut duh dubbelop enzo Je moeder. |
|
Heeft 1349 nog andere bandleden dan Frost dan? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Poserblack?.. hmm zo kan je overal wel iets bij verzinnen. Ik vind Hellfire (hoe standaard ook) toch echt wel mooie plaat met simpele maar wel rammende riffs. En de stem vind ik er ook wel bijpassen. En dan die drums erachter is idd wel het meest geniale maar goed niet het enige. Live in Goudvishal vond ik het helemaal niet zo tegenvallen eigenlijk? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: hmm, dan moeten ze maar is gaan boeken daggik |
|
quote: Tautologie? |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |