|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Post hier uw artistieke kiekjes |
|
Best aparte lucht |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Of zo'n atoombom paddestoel, maar dan op de kop. |
|
Vandaag de hele dag op de Brunssummerheide rondgehangen; Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Zitten mooie foto's tussen. Vooral die zwart/witte. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: deep impact!! |
|
quote: Dankeschön. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: The Cold Earth Slept Below |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nog een aantal van vandaag die ik bij nader inzien toch wel mooi vind, bepaalde foto's moeten altijd even groeien en vind ik pas na drie of vier keer bekijken dat het nog helemaal niet zo'n slechte foto is. Als ik zo vrij mag zijn; Dat was het voorlopig weer. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mooie foto's Heiden Heb zelf gisteren ook wat omgevingsfoto's op de hei geschoten. Altijd mooi spelfout weggehaald... |
|
Hoe lam je als beest gaan liggen "Erg menselijk" |
|
Hahah wat een houding |
|
Ik vond deze terug Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oerol? [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 08-05-2006 10:02] |
|
een waddeneiland Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat zal wel ja, maar ik bedoelde iets anders Al wel vaker gepost: |
|
Die laatste is gaaf, ook aardig zeldzaam fenomeen, zo'n halo |
|
Ik ook maar even op herhaling, nog geen nieuwe foto's op de pc staan (wel gemaakt) En deze blijf ik grappig vinden, met mijn eerste cameraatje gemaakt.. wazig wazig maar toch apart. |
|
quote: Ja, had geluk dat ik me camera bij me had die dag. Deze was ook mooi duidelijk. Jij hebt toch iets met meteorologie gedaan? |
|
quote: En waar is het Oerol festival? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Wat een geweldige foto's Heiden! Ik heb daar zo vaak rondgezworven dat ik al die plaatsjes gewoon ken en alle paadjes ernaartoe ook nog... Damn, wat een herinneringen heb ik daaraan FREEZE |
|
Ja, toffe foto's Heiden, je hebt wel gevoel voor fotografie |
|
quote: Mooi gemaakt! Mooie plek ook. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |