|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En dit was nog maar 2 maanden geleden Zenial |
|
quote: De waarschuwingsbordjes zijn nu weg. Alleen bij bunkers waarschuwen ze je er niet in te gaan. Toch barst het nog steeds van de explosieven die daar in de grond zitten. Zo vonden we langs de weg een mortiergranaat die boswachters op hun rondje door het bos gevonden hadden. Ook zie je nog verse kraters. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nog een andere van binnenin het fort. (wat een heerlijke ruisreductie heeft de D-50) "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Kewl! |
|
wat ruis had bij die foto juist geen kwaad gekund |
|
quote: Als ik het goed heb is die groef rechts het piskuiltje "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Ja, Fuck the world and fuck you |
|
Nee hoor. In deze kazemat stond de stroomgenerator. Het lijkt me niet echt slim om daar te gaan plassen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Erg mooi! ..."Hate can only create more hate"... |
|
De combinatie van dat gelige licht en die stalactieten maken hem heel spooky. |
|
zijn dat echte stalactieten, en geen dierlijke sliertjes? groeit dan toch best snel in 88 jaar ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Je moeder. |
|
hehe wazige duistere foto met alleen maar een gordijntje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mooie compositie, mooi gebruik van licht en kleur, prachtige omgeving, ja, echt heel mooi Karnivoor. |
|
jammer genoeg geen verlept jugendstill bloemetjes patroon gordijn ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb een partij foto's op m'n deviantArt account staan; majesticrhapsody.deviantart.com (ben niet zo handig met HTML-codes enzo >.< |
|
^___^ cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ik vind dat ik best een goeie camera heb: |
|
quote: Hey das mijn haar On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dooie vleermuis, "gevangen" in een stalagmiet voordat het lijfje volledig is vergaan. |
|
quote:Dat zijn stalagtieten. Zijn keihard en op de grond ontstonden overal stalagnieten. Komt omdat het vreselijk vochtig was daar. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: stalaCtieten (tieten hangen)en stalagMieten. |
|
Foto's door een flesje: [Dit bericht is gewijzigd door Pauline op 24-05-2006 1:43] "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote: Ik dacht eerder aan Jorna's haar |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |