|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tja .. was idd een gewogen gok .. Oh maar mooi idd .. alleen hadden die mensen er van mij afgemogen .. |
|
Recalcitrant vrouwtje ben jij .. mag dat wel van je vent? |
|
Mijn vent was erbij... ... en ik heb hem niet horen protesteren. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
als je die 2 foto's aan elkaar plakt he .. krijg je wel een discutabel plaatje ... |
|
quote: Als er een land gekend is voor zijn naaktstranden is het wel Nederland , wij hebben hier maar één naaktstrand. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Jullie hebben weer meer kelders Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
@ Beli: Jullie hebben überhaupt maar één strand, toch? [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 22-09-2006 12:39] Touché, pussycat! |
|
quote: Wij hebben toch zo'n 60km kustlijn waarvan mss 1km naaktstrand, nog niet zoveel zelfs. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dude, geintje weet je wel? Touché, pussycat! |
|
quote: Joh, meen je dat nu echt Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: 66.5 om precies te zijn. Ik weet het nog want iemand maakte ooit een grapje dat België 100 meter tekort kwam om een echt EVOL kustlijn te hebben. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Heerschen met vrienden in Zakopane Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dan maar 50m afsnoepen van onze zuiderburen en 50 van de noorderburen [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 22-09-2006 12:46] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Met de Giewont op de achtergrond. Vette berg man. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zekers...lekker wezen bieren vlakbij het gelijknamige hotel ook Ik heb die onwetende maar even onderricht...Cracow, Oswiecim, Bielsko Biala en Zakopane geshowed.. Ofcourse ook Chrzanow [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 22-09-2006 12:53] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Die man speelt op het plein in Cracow... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:,, euhm .. doe je tong eens naar binnen .. |
|
quote: *gaaaaaaaaaaaaap* ik had een beter verwacht van een ambtenaar. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Maar sta jij erop dan? Nee toch?? |
|
Jenje is eindelijk opgepakt vanwege zijn flauwe grappen... Eindelijk achter de tralies Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Goh last van PMS ja? |
|
Bitchfight! |
|
Laten we zeggen dak moe ben.... Maar Polen heerscht iig.. Ik vergeef het je hoor Jan Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Nooit geweest, maar jij staat toch niet op die foto of wel?? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |