|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De borsten lijken me wel echt maar de foto is totaal niet boeiend. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik vind het wel een mooie foto. Ik heb nog even een uhr. snelle foto geknipt van een uhr. Visser. Disko Disko Partizani |
|
Hoi, Bij deze wat diversen; groetjes, Femke |
|
Die fiets vind ik eng Verder vind ik die roos wel erg... gothic verantwoord enzo FREEZE |
|
quote: What the fuck is this shit Charles? I'm tripping on acid man! |
|
quote: Gothic verantwoord, why. Omdat het z/w is? En die fiets tja, dat vond ik wel grappig effect |
|
quote: freudian slip? |
|
quote: dat is de buik inhouden-look, niet nep, alleen ongemakkelijk. |
|
Ik vind die fiets megavet |
|
Al te lang weer niets geschoten.. dan maar een paar oudjes: Spin, gewoon in de achtertuin. Grotten van Hoton, te Belgie Belgacom gebouw, te Belgie Sneeuw Verpauperd schooltje Parkeergarage Behoeft geen onderschrift denk ik... Idem. Super-macro Experimentje met omgekeerde 50mm lens achter digitale camera, foto van eigen oog trouwens, onder schemerlamplicht, vandaar de kleur. |
|
quote: Het ziet er bijna organisch uit aan de linkerkant. Erg mooie foto. the only pleasure is pain |
|
quote: Zitten echt mooie plaatjes tussen! "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Jeetje Femke, hoe heb je dat met die fiets geflikt? |
|
Dat is gewoon inzoomen terwijl je de foto neemt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Welliswaar niet van mij maar er staan wel erg mooie foto's: http://www.jeroenvandaal.nl/ Ik post ook nog wel een keer wat foto's. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Denk je? Ik dacht eigenlijk eerder aan een filter.. maar ik kan het mis hebben. |
|
Stimmt, door in of uit te zoomen en dan de foto maken. |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Bloempjes, laatst ook eens een poging gedaan Oh en deze beestjes zijn zo leuk |
|
Die laatste is leuk mayo! |
|
quote: |
|
[/quote] Deze vind ik wel erg leuk ja! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Mijn nieuwe bolide en ik |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |