|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
is deze bewerkt? Zo ziet ie er wel uit nl... |
|
ja, hij is bewerkt, kleuren zijn aangepast. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hij is iets te fel waardoor de foto er te artificieel uit gaat zien. Voor de rest aardige foto hoor. |
|
mee eens en had idd ook graag de voorkant gezien |
|
Stenen, en een argeloze passant [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 09-08-2006 18:29] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Vind deze best leuk: Disko Disko Partizani |
|
Weekje geleden gemaakt. spelfout weggehaald... |
|
quote: Mooi! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Dankjewel. Disko Disko Partizani |
|
Titt'n? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Jammer. Disko Disko Partizani |
|
Aandachtshoooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr Ben je weer jaloers op mien tette? |
|
Fire in the sky... (Gisteravond vanaf mjin balkon geschoten.) “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Disko Disko Partizani |
|
quote:Woar?! Mooi die met die koe, varanus |
|
Hangt anders wel met d'r titt'n in 't water. Disko Disko Partizani |
|
Gisteren foto's gemaakt van een collega die met zijn bandje Airbag optrad in de Melkweg, Amsterdam. Ik moet nog erg wennen aan mijn 50 mm lens, maar deze vond ik qua lichtval en kleur wel mooi. En nee, het is geen metal, dat Airbag... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
ik is ook aan de digitale camera paar ftootjes vanuit t vliegtuig gemaakt die wel mooi uitgekomen zijn ik moet wel nog effe oefenen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
de eerste is wat standaard en de laatste is onscherp ik vind ze niet mooi sorry |
|
Griffin, Aargh, ouwe... zitten mooie dingen bij. enkele van mijn shotjes "Tussen droom en daad staan wetten in den weg en praktische bezwaren, en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren, en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat. " - Elsschot |
|
magisch mooi Freya signature |
|
inderdaad! Ik vraag me alleen af wat die een-na-laatste is... |
|
dankje beiden in volgorde : - een vettige afdruk van een duif die per se tegen het raam moest vliegen - een meer (duh) - de binnenkant van een schelp, zo'n groot exemplaar, u kent het wel - theezakje in glas "Tussen droom en daad staan wetten in den weg en praktische bezwaren, en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren, en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat. " - Elsschot |
|
De een na laatste was ik ook erg benieuwd naar. Dacht trouwens aan heeeel iets anders. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |