|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mooie foto Eline! |
|
Mooi! |
|
Dank jullie wel! Gemaakt bij concentratiekamp Breendonk. |
|
Nog een |
|
Heersch! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
|
|
De laatste tijd best veel gefotografeerd. Een handjevol recente kiekjes die ik wel wat vind hebben; Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Cool. Ik ga ook eens wat zaken uitproberen. Nieuwe camera nieuwe kansen. Eerst de gebruiksaanwijzing uit mijn kop leren On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dankjewel. Blergh, gebruiksaanwijzingen zijn irritant...Ingewikkelde camera's zijn ook irritant...Ben je eerst 5 minuten heen en weer aan het kutten met knopjes en instellingen terwijl het fotomoment onderhand al weer een paar eeuwen geleden is. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hee, Heiden back in town? |
|
Hey Heiden! Gave foto's! Is dat toevallig kasteel Hoensbroek? Komt me echt bekend voor enzo (je weet toch? ) FREEZE |
|
quote: Camera's zijn nooit heel ingewikkeld. Als je maar weet hoe je je diafragma, sluitertijd en ISO instelt, hoe je zoomt en hoe je je flits uit zet dan kun je een heel eind vooruit En hoe ingewikkeld je camera ook is, je kan hem natuurlijk altijd nog op de "P"-stand zetten, of natuurlijk zelfs op "groen" (volautomatisch), dat maakt van elke semi-pro camera alsnog een snap-shot apparaatje. |
|
nou, de eerste testfoto's van mn nieuwe d50 & lenzen also das war's |
|
quote:Welke lenzen heb je er nu bijgekocht? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
AF-S Nikkor 18-70 ED (de dure van hardglas, en sterke behuizing maar hij is het echt 3dubbel waard) en Nikkor AF-G 70-300 telelens |
|
quote: Mooie foto! |
|
Dankje! En even een mededeling.. ik verkoop mijn 30*45 prints nu voor 20 ipv 30 euro. Probeer geld bij elkaar te krijgen voor een appartementje en de meubels natuurlijk Dus heb je ooit een foto gezien die je wel aan de muur zou willen? Stuur een mailtje! Vandaag gemaakt |
|
quote: Doe die dan maar in je zomertopje. Laatste 2 zijn niet echt van je normale kwaliteit, niet echt scherp. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 14-06-2006 12:48] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Heb je eventueel een site waar die foto's te bewonderen zijn? Ik zou eventueel wel interesse hebben maar er zijn er al zoveel gepasseerd dat ik niet meer zou weten welke Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Abstract Koolmeesje Rufus Bazzio Attacks!!! |
|
die vogel met dat pootje, alsoftie keihard lacht |
|
Gister even mijn ronde gemaakt in nabije weilanden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Is goed! Zijn zeker wel scherp Anders zou ik ze niet laten zien he. Webhost verkleint ze waardoor wat kwaliteit verloren gaat. |
|
quote: Ik ben er hard mee bezig! Zodra hij er is zal ik het laten weten. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |