|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wauw waar is die foto van dat landschap? |
|
quote: WOW ik heb weer een achtergrond ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Je moeder. |
|
lekker wandelen op zondagnacht/ochtend als je toch niks beters te doen hebt met je leven hehe Je moeder. |
|
quote: Mooie foto. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Binnen spelen met Bubble. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Weekje een Nikon D70 te leen. Wat een ding, jammer dat ik een erbarmelijk slechte fotograaf ben |
|
Tijdje geleden was het thema van de fotografiecursus die ik doe herfst, deze kwam ik toevallig in het bos tegen.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:een omgevallen.....paddestoel? of wat is het? wel gaaf iig! [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 15-11-2006 1:36] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Inderdaad een paddestoel die van de boomstronk is afgevallen. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Bubble gaat op bezoek bij opa en oma. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ruïnetje [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 17-11-2006 16:09] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Gaaf, jij met je bubbels Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Als die glittertjes had, was het geweldig.. |
|
quote: Soms moet je keuzes maken... Deze heeft bijvoorbeeld wel glittertjes... ... en qua compositie is hij wel oké, maar qua kleur en qua reflectie vind ik hem minder. Die andere heeft voor mij veel meer de sfeer van een begraafplaats. Maar inderdaad, glittertjes waren leuk geweest. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Waar is de draak? Deze is echt helemaal sprookjesachtig. Gaaf! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Wow, hoe heet dat kasteel? |
|
ik word een beetje gek van die bellen [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 17-11-2006 19:08] |
|
quote: woooow die tweede is gaaf gedaan zeg En die eerste is mooi. Ik hou van boompjes *knuffel hippie* Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Een greepje uit de foto's dat ik gisteren heb geschoten in het park Mariemont: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Mooie spot! Maar wat een gruwelijke foto's heej |
|
quote: Gravensteen http://www4.gent.be/gravensteen/ Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dacht ik al, ben ik ook al een paar keer geweest Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |