|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lol! Ik heb misschien wel meer foto's van dooie/levende mussen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nou ja, ik zal morgen even een mus-impressie maken voor jullie. Je zult verbaast zijn! Voor nu, de enige echte kliko mus! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Oh ja, hij zit in een bakje omdat vriendinntje van mn broer het zielug vond etc etc etc. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Jammer dat je net niet iets meer links stond/zat zodat het hele hoofd van de ambtenaar er helemaal op staat dan was het helemaal een mooie geweest. Oh en dat vlekje daar hebben we PS voor. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Inderdaad net jammer maarja.. kon moeilijk de mensen aan die kant opzij schuiven hehe. Yeah vlekje viel me gisteren pas op hehe. |
|
|
|
toch vind ik het jammer dat jouw foto's op een ofa ndere manier altijd erg kunstmatig zijn of anders overkomen |
|
quote: meaning? |
|
Ik vind dat je dat 'kunstmatige' ook kan beschouwen als een soort 'professionalisme' dat verweven is geraakt in Morgils foto's... imo Hoewel ik deze laatste nu ook net ietsje minder vind... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Gvd ben mijn camera nu een paar dagen kwijt omdat mijn ccd chip stofvrij gemaakt moet worden. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 15-06-2006 21:46] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Koop een speckgrabber en doe het zelf! werkt perfect. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Hoe duur is dat? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: dat er altijd een bepaald percentage photoshop aan/inzit te gelikt |
|
quote: Iedereen heeft er een menig over maar face it; it's the future. Zolang je als fotogra(a)f(e) de kijker/klant tevreden houdt met het resultaat is m.i. alles geoorloofd. Check ook de Adobe Lightroom Beta videopresentatie.... Het is net als de industrieële revolutie van ooit en ook nu zijn er de boze arbeiders die alles bij het oude willen houden. Good Luck, Luddite. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 16-06-2006 1:52] |
|
quote: misschien is dat wel het verschil tussen kiekjesmakers en kunstenaars. Ik vind Morgil's foto's meestal erg mooi. Juist dat 'kunstmatige' laat zien dat er over licht en compositie is nagedacht. Signature |
|
quote: Kan me die conservatieve houding ergens wel voorstellen. Zo hadden wij in het oude schoolgebouw een doka, maar die is in het nieuwe gebouw op het laatste moment toch maar niet gebouwd. dat in het licht van de nieuwe (digitale) ontwikkelingen. Nu is het gewoon een lokaal. Echt jammer, het is heerlijk om in de doka een beetje te prutsen met ontwikkelvloeistof en daar effectjes mee te creeren. Dan voelt photoshop toch anders. Geldt ook voor experimenteren met filters. Je hoeft nu minder moeite te doen om een goede foto te krijgen, wat een deel van de spanning wegneemt. Natuuurlijk blijft er altijd een verschil tussen goede amateuristische, of goede professionele foto's. Photoshop of niet. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote: nee dat bedoel ik niet, ik bedoel dat er altijd photoshop e.d aan te pas komt. aanpassingen die voor mij niet gebruikelijk zijn wat betreft fotografie @ Mikeee, ja het zou goed kunnen en het blijft idd een kwestie van smaak |
|
Snap wel wat Griffin bedoeld, Morgil maakt hele mooie printen, maar ik zou het geen foto's meer durven noemen. (Maar desalniettemin zijn ze erg mooi!) |
|
quote: Goedkoop, ik heb er zelf geloof ik iets van € 17,- voor betaald. http://www.omnifoto.nl/catalog/product_info.php?cPath=120&products_id=1261 Bazzio Attacks!!! |
|
Hmmz, over de mate van nabewerking kan gediscussieerd worden maar IEDERE professionele fotograaf bewerkt zijn digitale foto's in PS! Bazzio Attacks!!! |
|
Tuurlijk ... Maar dat is dan om foutjes weg te werken, niet om de foto wezelijk te veranderen volgens mij ... Morgil weet de foto's ook mooi te bewerken .. |
|
quote: He, een band met een goede productie op plaat vind ik ook geen muziek meer. Gelul dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Sorry zie nu pas je vraag! Maar een Nikon D70, deze foto's zijn genomen met een Sigma 70-300 mm lens. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Maar een remix maakt er een ander nummer van |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |