|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Zaterdag op zondag een nachtrit met de v44 (volvo oldtimerclub) gereden, van 20.00 tot 06.00 .. Tussendoor de moeite genomen even een plaatje te schieten. |
|
Donders mooi |
|
Mooi Vin echt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: het zijn gewone goedkope tafelkaarsen van de blokker en C1000 maar zodra je het lontje elke keer buigt naar het kaarsvet gaat hij sneller branden, maar meestal zet ik de kaarsen erg schuin neer of gewoon horizontaal en aan 2 kanten aan steken. In dit ding zitten al zo'n 70 tot 100 kaarsen hehe en de kartonnen bak onderaan zit bijna zol met kaarsvet. jammer dat mn hond elke keer druipers eraf kwispeld ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
heb vandaag een fotoshoot gedaan van mijn zelfgemaakte jurk in een soort surrealistische omgeving |
|
Erg cool Valkyrian Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Grappig pak. Mooi werk. Geinspireerd door witlof? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
dan denk ik eerder die pillen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zojuist terug van een nachtshoot, even een paar bewerkt, meer volgt nog. En wat mij betreft hoogtepunt uit de serie: "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Die laatste is erg mooi ja.. @ Valkyrian, erg mooie shoot! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: euhm... mooi foto's!!!! echt waar... maarre, nog steeds niemand TITT'N geroepen? Naja... bij deze Member of the iso-betawuste crew!! |
|
@ valkyrian: coole serie! Dat gezicht en de prullenbak komen me bekend voor; kan het kloppen dat we gisteravond buren waren in de WdKA-studio? (Dan had je gelijk; jullie hadden toch meer troep gemaakt ) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Sneeuw!! (tijdje terug) |
|
Ook een oude, stelt niet zoveel voor. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: :D jij was die gast in studio drie dan? |
|
Als we dan toch met oudjes op de proppen komen: Parkeergarage bij station Arnhem. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 22-03-2007 21:53] |
|
Mindfuck |
|
Nog eentje uit mijn serie van afgelopen woensdag. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Inderdaad... dat was ik.... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
[quote]Op 21 maart 2007 12:16 schreef arrebar het volgende: Zojuist terug van een nachtshoot, even een paar bewerkt, meer volgt nog. Goed gekozen perspectief! Complimenten! |
|
Twee weken geleden heb ik ook maar eens een echte digitale camera gekocht. Een digitale spiegelreflex dus. Een Olympus E-400 welteverstaan. Ik weet het, Olympus is nou niet bepaald dat je zegt: "dat doe je snel", maar deze camera paste precies in mijn budget (900 euro inclusief extra lens, uv-filters en 2 GB compact flash) Na een weekje stoeien en klungelen beginnen er al behoorlijke foto's uit te komen: Dit is dus een kristallen bol die op een fontein ronddraait die steeds verschillende kleuren geeft... Wel leuke psychidelica imho FREEZE |
|
mja maar de fotografische uitdaging is niet erg groot @Arrebar, die eerste is kewl! |
|
quote:Yeah yeah, I know... Ben pas weer bezig met meer dan alleen maar kiekjes maken ja? Ik heb nog een heleboel te leren Gelukkig heb ik een opleiding waarbij we ook veel opdrachten met fotografie hebben, dus dat komt nog wel FREEZE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |