![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
prima hoor ja..? ghehe. ![]() |
|
Wat zijn die lichten op de achtergrond? Geeft een beetje een "Roswell-effect" zo. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ja, ze kwamen even hoi zeggen en vragen of ik nog iets nodig had van de McFlying Saucer... Of het waren gewoon de straatlantaarns, dat kan ook. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Eigen interpretatie FTW. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
hehe, ik ben net uit mn zelfportrettenfase (kortom, ik durf mensen te vragen model te staan ![]() ![]() fotokes van een middagje klooien met een vriend ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb vandaag weer foto's binnen gekregen van de laatste fotograaf waar ik mee gewerkt heb: ![]() ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Mooie jongen!! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: he die zijn erg gaaf geworden ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Heh heh heh... Misschien ben ik wel een extreme control-freak, en fotografeer ik daarom liever mezelf dan een ander. ![]() quote: Deze vind ik echt top! Compositie, kleurgebruik, licht... Ik kan gaan zeiken over de overbelichte gedeeltes, maar dat vind ik eigenlijk gewoon heel mooi bij het beeld passen. Super! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: Deze vind ik erg mooi. Heel direct, dat contact met de 'kijker'. Met dat groen om de achtergrond heel intens. ![]() quote: Hier trekt zijn overhemd flapje onder zijn arm erg mijn aandacht. Nu ben ik ook raar dus kan het aan mij liggen natuurlijk. quote: Héle mooie foto. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 04-04-2007 20:27] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
thanks allemaal! ![]() enne stigma, nu irriteert mij dat flapje ook ineens.. ![]() ![]() |
|
whoei, goeie reclame voor mij ![]() http://www.webandeve.nl/index.htm heb de foto's voor de site gemaakt [Dit bericht is gewijzigd door valkyrian op 06-04-2007 11:27] ![]() |
|
quote: Mooie foto's! Oogt erg klassiek ![]() Signature ![]() |
|
Dankje! Het thema was jaren 80! Ik vind het zelf uit de serie de mooiste foto's! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Ja ziet er goed uit, mooie afbeelding en de 'korrel' maakt het mooi klassiek. Is er een analoge camera gebruikt? [Dit bericht is gewijzigd door enlil op 06-04-2007 18:22] Signature ![]() |
|
Worden die foto's ergens voor gebruikt of is het de zoveelste hitsige fotograaf die niks beters te doen heeft? Dat laatste ben ik in mijn omgeving al meerdere keren tegengekomen. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Breezerfotografen met een hypermoderne zaktelefoon van 2 mp? ![]() Signature ![]() |
|
Neu, lui met een zonnebril in hun glibberige haar die zichzelf Carlos noemen, die in koffiehuizen zitten om naieve jonge schoonheden op te sporen om ze vervolgens uit te uitnodigen voor een professionele fotosessie. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Verse tulpen uit Schermerhorn... ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Ik kwam zojuist één van de meest gestoorde maar vette foto van mezelf tegen... ![]() Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht ![]() |
|
effe een vraagje, wat vinden jullie eigenlijk van Spencer Tunick? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Hahaha!! Ik was zondag bij de shoot in de bollenvelden, en 3 juni ben ik er zeker weer bij. Fantastisch! Aaargh is fan. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: Gaat me daar tekeer op Pleurisy ![]() Signature ![]() |
|
I lost my marbles... ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |