|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door LLphotograph op 10-06-2007 16:33] |
|
Je logo stoort enorm op die foto's, wel gave foto's. |
|
quote: Dat kan ook subtieler op de foto worden gezet. |
|
quote: Tja smaken verschillen... Ik vind t wel oke zo |
|
quote: Das mooi, jouw plaatjes. Maar goed, vind het een te grote tegenstelling. Maarre waar heb je deze plaatjes gemaakt? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-06-2007 17:37] |
|
quote: Dat kan.. Ergens heb je ook wel gelijk hoor t logo is vrij groot tegen het formaat van de foto... Volgende keer misschien wat meer doorzichtig maken |
|
Lekker buitje zojuist... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: De 2e is mooi, maar de text is wel erg irritant, probeer het anders eens subtieler te doen, of gewoon een linkje naar je portfolio toe te voeren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Afgelopen weekend weer met de auto op pad geweest: 1# 2# 3# 4# "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Mooi www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Inderdaad, mooie plaatjes. Waar is het? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote:Northland van Nieuw-Zeeland "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ah, ik zou net zeggen, volgens mij zit er op foto #3 een hobbit in de bosjes verstopt. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Poging tot met de nieuwe camera Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: idd, mooie foto's maar moeilijk beoordeelbaar, ontzettend afleidend en past ook niet bij de soort foto's |
|
Mooi man, een van mijn foto's als centerfold in de Bigtwin Signature |
|
'The fog' hehe, leuke film was dat. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:damn .. wat ziet dat land er toch gaaf uit ... |
|
Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Misschien een beetje rare vraag, maar als ergens copyright op zit, mag je het dan wel naschilderen? Aangezien ik deze vakantie dat maar weer eens wil gaan doen (misschien ook meteen exposeren samen met mijn oma ) maar ik ben nog op zoek naar goede foto's om vanaf te schilderen.. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Lastige vraag. Ik durf daar geen antwoord op te geven. Waarschijnlijk kun je met veel dingen wel wegkomen, maar je er bijzondere/opvallende/specifieke voorbeelden gebruikt, gaat het wel opvallen. Gewoon een paar landschapsfoto's combineren ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Morgen de Sigma 10-20 mm groothoek ophalen Signature |
|
quote: En overmorgen is het eerste resultaat hier te zien??? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |