|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Erg mooi, Freya. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Check haar site eens. Uren zoet. |
|
Zal ik zeker eens doen, dan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: dat is ook helemaal m'n bedoeling "Tussen droom en daad staan wetten in den weg en praktische bezwaren, en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren, en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat. " - Elsschot |
|
Freya Erg intrigeerde foto's... ik hou wel van dergelijke foto's. Schoonheid zit vaak in kleine dingen en vreemde kaders ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
vooral dat laatste? eh |
|
nog steeds aan het oefenen... gisteravond "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: geeft niet ieder zn smaak ik vond juist dat onscherpe wel wat hebben. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Goed gezien, die wolken zo rond de maan. Mooie kleuren ook. Het idee is leuk, maar... * Hij is overbelicht. De maan is een witte vlek in plaats van de rijk gedetailleerde bol die je met het blote oog altijd ziet. * De compositie is heel saai. Het wordt al een stuk interessanter als je een heleboel zwart eraf knipt en de maan op een derde van de foto neerzet in plaats van recht in het midden. Maanfoto's zijn moeilijk, maar als ze lukken dan ben je echt wel blij. Blijf oefenen, WaBla. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
update :] minder schattig.. |
|
Ik heb een nieuwe buurman en hij doet niks anders dan slapen en eten: En dat beest wordt steeds dikker! |
|
En kindjes krijgen straks..... En dan maar hopen dat ze niet met deze heeft gepaard: Anders krijg je van die rare Thais-Nederlandse halfbloedjes.. [Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 06-09-2006 19:39] Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: dankjewel. maar ik moet eerlijk zeggen dat de foto er op mn eigen schermpje heel anders uitzag. ik zie m nu op de pc van mn pa en hier is t inderdaad alleen de maan met de wolken eromheen. op mn camera en op mn eigen scherm zie je nog de ontrekken van wat gebouwen en bomen, en zie je nog lichtschijnsel op randen van de andere wolken. beetje jammer "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ook maar weer eens wat spammen. :p Bazzio Attacks!!! |
|
Die Libelle is gaaf geworden, ondanks dat het enge kutbeesten zijn. |
|
quote: Heh, bah wat een viezerik. Krijg er de kriebels van. the only pleasure is pain |
|
Zo'n buurman hadden wij op Metalcamp : [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-09-2006 15:58] |
|
Waahah...!!!! |
|
+1 |
|
quote: Ah daar istiedan.. awww |
|
Vandaag in de achtertuin genomen, kwam er helaas net pas achter dat ik vergeten was de iso terug te zetten naar een normale waarde, vandaar de grote hoeveelheid ruis. Hij is 3 mb groot, dus duurt ff http://www.robvanderveen.com/spin.jpg "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: deze zijn super mooi maar dat wist je al, hihi |
|
hihi |
|
Die varkentjes zijn inderdaad errrrg leuk! Goede hoek ook ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |