![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe lache ![]() |
|
Burgers Zoo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Foto's maken ging niet zo gemakkelijk, instellen van de camera en stil houden van een zware camera is behoorlijk irritant met een gekneusde hand. ![]() ![]() |
|
quote: Dit zijn zulke prachtige beesten ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Een weekje Duitsland She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
quote: SLAYORRRRRR!!! ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
![]() ![]() Ik heb ook wat gedaan. ![]() |
|
Hoe heb je die wimpers zo vastgeplakt? ![]() |
|
Met wimperlijm, maar dat heeft zij helemaal zelf gedaan. ![]() |
|
de makeup is heel hip gedaan! ![]() ![]() ![]() ..We were called to prosper.. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Eens! Vette photo! ![]() |
|
quote: Ja, ik heb die ook. Perfecte flitser met ttl (stelt zich dus op de camera in), handmatig meer/minder flitsen, alle kanten op te draaien en heel belangrijk met volle batterijen gewoon een serie foto's met flits achterelkaar nemen zonder te hoeven wachten. Je kan hem ook met meerdere SB's draadloos laten werken! Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
gheghe danku ![]() ..We were called to prosper.. ![]() |
|
quote: Deze is wel lekker, mis alleen wat scherpte op het oog. Ik zou hem rechts ook wat croppen voor het oor. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 29-05-2006 19:48] Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Ff wat verzamelmateriaal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Wow bazzio, mooi werk! Nu heb ik het gevoel dat mijn fototoestel wel rijp is voor de vuilbak.. Hoewel, minder beven zou misschien ook al helpen. Er is toch een minimum aan kunde nodig ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Jets0rs! ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Dat is verschil in pleuro's misschien, ik heb een Nikon D70. Dat beven heb ik ook last van zeker met een 300 mm lens erop of met macro, veel foto's zijn daarom ook bewogen. Ben aan het sparen voor een gestabiliseerde Nikkor zoomlens maar dat zal nog wel ff duren. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote:Bedankt, ik twijfel nog wel een beetje, omdat ik momenteel zo weinig mogelijk flits, maar dat kan veranderen als ik een goede flits heb natuurlijk. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Volgens mij heeft ze we pleepapier in dr beha gedaan.... ze zien dr een beetje nep uit... Waardoor de foto overigens niet minder mooi wordt. ![]() |
|
quote: maar ze zijn niet nep.. ![]() ..We were called to prosper.. ![]() |
|
quote: Ligt gewoon aan de versieringen op het topje. Ik vind de foto wel mooi ![]() @Bazio, mooie foto's ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik vind ze er ook niet echt nep uit zien, Marjolijn is vast een beetje jaloers ![]() ![]() Op deze foto is goed te zien dat ze niet nep zijn ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mliez op 30-05-2006 9:12] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |