![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mijn familie was leuk in de dierentuin! ![]() *Mehhhh* ![]() |
|
quote: Klopt, spel heet Qix. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Ik vind het echt mooi! quote: ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ik heb het afgelopen jaar niet erg veel foto's gemaakt... te druk met films maken ![]() (spiegelreflex, analoog 200 ISO; Ruth) ![]() (spiegelreflex, analoog 200 ISO; Louise) ![]() Een keer een Nikon D40 uitgeprobeerd in de academie-studio. (valkyrian zat in de studio naast mij, maar dat tussen haakjes) (spiegelreflex, digitaal 200 ISO; Franka; MUA: caralinda) ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 26-02-2008 23:18] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Beetje aan het proberen wat moois uit m'n camera te laten rollen de laatste tijd, wilt nog niet zo goed lukken, maar hier was ik wel tevreden mee. Geen idee of ik heb al eens had gepost. ![]() ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
"And as things fell apart, nobody paid much attention" ![]() |
|
quote: Mooie belichting en alles, maar zij is geen bassiste, wel? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
![]() Deze komt binnenkort op mijn 400d. Zat eerst te denken aan de veel goedkopere 17-85 IS lens, met een groter bereik en Image Stabilizer, maar deze is kwalitatief toch een stuk minder dan de L serie. Ben erg benieuwd naar het resultaat straks, toch wel even wat anders dan het 18-55 kitlensje van de afgelopen tijd. ![]() |
|
http://www.pixel-peeper.com/ Erg interessante site voor wie wil weten wat er uit zijn camera + lenzen te halen valt, of een voorbeeld wil zien van mogelijke foto's met een bepaald type camera + lens die ze op het oog hebben. Via de site kun je een camera en lens selecteren en dan wordt automatisch de flickr-fotodatabase afgezocht naar beelden die met exact die combinatie geschoten zijn. Staar je er niet blind op, maar wel een goede richtlijn en erg compleet! Sowieso een goede inspiratie, aangezien je ook wordt geconfronteerd met wat er (kennelijk) haalbaar is met je huidige apparatuur, en als je eigen fotografie daar nog (lang) niet aan kan tippen weet je dus dat je voorlopig nog niet tegen de directe beperkingen van je camera aan loopt maar vooral zelf nog een hoop te doen hebt .. Gelukkig staan alle exif-specs erbij zodat je meteen ziet hoe mensen dingen voor elkaar gekregen hebben. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 11-12-2007 21:30] ![]() |
|
quote: Bedankt ![]() enne, je hebt gelijk, niet door vertellen hoor ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote:Hoe smaakte hij? ![]() ![]() |
|
![]() "Vlam", onze (relatief) nieuwe kat! Ben erg blij met het resultaat omdat deze kat ook werkelijk naar de camera kijkt, iets wat niet makkelijk te realiseren is bij het fotograferen van katten.. ![]() |
|
quote: Hehehe, gaaf effect. ![]() ![]() |
|
quote:Hele mooie Vincent! ![]() ![]() |
|
quote: Geweldig, 3 dagen in een delirium van rondgelopen ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Inderdaad, doet me aan een schilderij/litho/whatever van Escher denken: http://www.mcescher.com/Gallery/back-bmp/LW378.jpg Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Katten zijn onmogelijke onderwerpen, maar als het lukt is het inderdaad erg mooi. Wat een geweldige kleuren heeft dat beest joh! Zo ben ik nog steeds erg gelukkig met mijn portret van Monster, de kat van een vriendin van me: ![]() En wat een waanzinnige nieuwe lens joh! Ik ben heel benieuwd naar zowel de groothoek als de zoom. Houd ons op de hoogte. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Ik vond deze wel aardig gelukt met mijn telefoon: ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Nou inderdaad, ziet er goed uit! ![]() |
|
Vandaag echt genoten van dit weer! Ik had een fotoshoot om te maken van mn nichtjes, en heb ook nog wat natuurkiekjes gemaakt: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mooi toch! ![]() |
|
Leuke plaatjes. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
@LL: Gave foto's, vooral dat zonlicht tussen de bomen door en de lange winterse schaduwen.. Zelf vanochtend een paar kiekjes gemaakt in de wonderschone achtertuin van 7th Fallen Angel. Jammer dat het morgen waarschijnlijk minder mooi weer is. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Wow vin, die van jou zijn zoals altijd ook weer prachtig! Die bomen zijn echt geweldig! Mooi groot en robuust en dan die sneeuw erop! Wauw! ![]() |
|
Ik wou toch dat ik zo'n tuin had ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |