|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Thanks, Leviathanica en Skarmoon. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
vriendin heeft deze van mij gemaakt: |
|
mooi! Maar volgens mij in kleur veel mooier en levendiger. |
|
Bosfoto's heerschen... spelfout weggehaald... |
|
spelfout weggehaald... |
|
quote:Ik ben echt verbaasd over het werk van de SB-600, uit de losse pols schiet je gewoon al mooie portretten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hoe kan je nou zien hoe groot ie is? Je ziet helemaal niet hoe groot ie is in verhouding met z'n omgeving. |
|
quote: Hehehe ja, wel indirect belichten hé. Wist je trouwens dat je hem op afstand kan laten flitsen met de ingebouwde flitser van je camera! Dan wordt portretfotografie nog beter/mooier. Bazzio Attacks!!! |
|
Een paar van gisteren Bazzio Attacks!!! |
|
Die laatste vind ik nou leuk. Die daar boven zijn behoorlijk cliché. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Dat moet kunnen ja, maar ik heb zo snel nog niet uit de handleiding kunnen halen welke instelling je daarvoor moet gebruiken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Dat vind ik een beetje te streng van je. Zwart-wit en Sepia kan elke jan doedel toepassen. Wat mij in Heidens foto's aanspreekt is het gebruik van natuurlijk tegenlicht, waardoor het onderwerp soms enigszins onderbelicht blijft. Daardoor, en ook vanwege de keuze voor verstilde taferelen, ontstaat de desolate sfeer waar ik op doelde. [Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 24-06-2006 13:31] |
|
Mooie afsluiter van een ontzettend lui weekend. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
en een mooi begin van een nieuwe week: een drinkende atheris squamigera if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
Het is zomer! Daar hoort een zomerse foto bij ..."Hate can only create more hate"... |
|
Zeg Bazzio, het is vast een ontzettend stomme vraag, maar maak jij die kadering gewoon in photoshop? Ik ben namelijk een sjop-n00b, en ik zoek een 'makkelijke' manier om foto's te voorzien van randen/kaders. Misschien ook anderen die er een simpel programma voor hebben of makkelijk weten uit te leggen hoe het in photoshop werkt? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Amsterdam on fire... Genomen tijdens de actie tegen het kraakverbod, gisteravond op de Dam in Amsterdam. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote:Je ziet idd niet aan zijn omgeving hoe groot 'ie werkelijk is maar een valk ziet er echt wel anders uit. Dit is gewoon een buizerd ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mooi! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Hoe stel je de belichting voor zoiets in of gaat dit allemaal op de automaat? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Nee, alles met de hand. ISO 800 (had ik ingesteld omdat het behoorlijk schemerig was), f/22 en sluitertijd 1/60 seconde, handmatig gefocust op het gezicht van de vuurspuger. Voor autofocus gaat dit namelijk te snel, en dan is het vuur al weg tegen de tijd dat de lens klaar is met zoeken. Dat die namen van die hotels er ook op staan is geluk, dat zag ik pas thuis. Ik heb vijf of zes foto's gemaakt van vuurspugende actievoerders en toen kwam de politie om te vragen of ze op wilden houden. Op zich wel begrijpelijk, want het was nogal druk op de Dam. Maar goed, dit was de beste foto van de serie. Er is niks aan gecropt of bewerkt, ik heb hem alleen verkleind. Misschien poets ik dat lampje rechts onderin nog even weg, want die draagt niets bij aan de foto verder. Huh huh huh... Fire is cool! Huh huh huh... Also it burns stuff. Edit: Interpunctie, hoer! [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 08-07-2006 15:28] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Ja met PS maar da's omslachtig. Kopieren, nieuwe file maken maar dan 40 pixels groter en zwarte achtergrond, plakken en dan via blending en stroke ehet wattie randje inplakken. Daarna nog eens de tekst. Maar gelukkig vandaag een prachtig gratis programatje tegen gekomen die dit voor je doet. Zit ook een verklein en goede sharp functie in!!! http://docsdb.semantica.nl/bordermaker/index.html Suc6. Bazzio Attacks!!! |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |