|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb 'm ergens liggen voor de xbox, binnekort mara ff spelen I am the 1%. |
|
Duke Nuke'em-XP werkt in 1 keer goed! Hmmm, don't have time to play with myself! Heersch jeugdcement (bijna 10 jaar al ). |
|
10 jaar, ja. Ik weet nog goed dat ik 'em draaide op m'n pent 60, 8mb intern en 2 mb videokaart, hehe. |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Star Trek Legacy voor X360 en PC: Out now. Hebbe!! |
|
Heb Baldur's Gate I en II weer uit de kast gehaald, godver wat een gave spellen! Heb een mod geinstalleerd waardoor ik BG I op de BG II engine kan spelen, speelt een stuk lekkerder (800 x 600 ipv 640 x 480! =D). "Go for the eyes Boo, go for the eyes RAAAAGH!!!" Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Boo likes the forest! Bruce Banner |
|
Xar de getikte necromancer: "The trees, they move, DON'T YOU SEE IT?!" En Xan de depressieve elf: "The majesty of the forest makes me feel quite...insignificant." Hehe, de characters zitten echt leuk in elkaar, jammer dat je bij BG II niet meer heel lang kan klikken op characters om rare uitspraken uit ze te krijgen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Geniale spellen! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Damn, het is IETS met die FPS-games uit half jaren-90 want met Wolfenstein 3D, Doom en Duke Nukem krijg ik zo'n misselijk draaierig gevoel. Lang nite gehad... |
|
Ik had maar eens een lijstje gemaakt van games die ik nog wilde hebben, maar toen zag ik nog wat extra trailers van Zelda: Twilight Princess en besloot ik dat alles nog wel kon wachten. |
|
quote: Voor de afwisseling weer eens Command&Kanker-Tiberian Sun uit de kast getrokken. Moet m'n slaap toch voorbereiden op morgen. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 31-12-2006 5:19] |
|
Vandaag red steel gekocht. Zeker wel een vet spel. Eindelijk een spel met fatsoenlijke fps besturing op een console! [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 31-12-2006 5:19] |
|
Een Tiger Woods PGAWii Tour zou leuk zijn. |
|
Ik speel nu GOTHIC III ... best wel gave RPG. Komt wel aardig in de buurt van Oblivion. Oblivion vond ik net iets gaver, maar gothic is ook zeer verslavend. |
|
Is Gothic 3 beter dan deel 2? I am the 1%. |
|
Ik zou het niet weten. Ik heb pas een maand geleden voor het eerst Gothic II geprobeerd en dat vond ik maar crap (was misschien al weer te veel gedateerd). Gothic III is wel heel cool, alleen het levelen en het opwaarderen van je skills moest ik even aan wennen. |
|
quote: Goed idee! Heb hem al uitgespeeld (jammer eigenlijk, maar ik ben veel te verslaafd aan Zelda) Perfect spel gewoon; mijn favoriete Zelda up to date |
|
quote: Hehe, ik ken het, het wordt helemaal erg als je naast iemand zit die het speelt en alleen toekijkt. Bij dat soort spellen had ik het, maar ook bij grafisch juist erg goede spellen zoals Half-Life 2, er zijn wel meer mensen die daar last van hebben want er waren aardig wat topics over. |
|
Het kan al schelen als je het gezichtspunt kan veranderen. Vooral spelletjes waarbij je de persoon nog voor je ziet (zoals Tomb Raider) schijnen nogal snel misselijkheid te veroorzaken. Ik heb het gelukkig maar weinig gehad, alleen een keer bij een spelletje met een tank waarmee je moest rondrijden. |
|
quote: Cool, ik heb gisteren weer wat potjes Red Alert 2 met mijn broertje over het netwerk hier gespeeld, wel weer dolle pret. quote: Dat zegt genoeg als je kijkt naar de genialiteit van de serie, ik heb er zin in! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 31-12-2006 15:28] |
|
Ik heb zelda helaas alweer uitgespeeld. Maar gelukkig nog lang niet alle sidequests enzo. Dus ik kan me er nog wel mee vermaken denk ik. Nu maar red steel aangeschaft. Niet heel bijzonder maar een zeer degelijke wii shooter. En de eerste shooter die fatsoenlijk te bedienen is op een console. |
|
prr...prr... er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Die games lijken me altijd erg leuk... Helaas is de praktijk dan altijd weer dat ik er met de besturing amper doorheen kan worstellen :S Voor de PS2 heb ik nog nog een gaaf star trek spel liggen. Ik zit alleen na een paar levels zo vast als het maar kan Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Over dat Baldur's Gate, een collega heeft me deel II geleend. Ik ben het verhaal van I helemaal kwijt, ik weet alleen nog dat het super vet was! Dit topic heeft me dan ook op het geweldige idee gebracht om voor slechts 15 euro de Baldur's Gate compilatie te bestellen Baldur's Gate Baldur's Gate - Tales of the Sword Coast Baldur's Gate II - Shadows of Amn Baldur's Gate II - Throne of Bhaal Black Isle Studios rockte zó hard.... Ik heb nu trouwens twee keer Neverwinter Nights 2 doorlopen (1 keer het goede pad en 1 keer het schurkenpad).... me erg vermaakt! Het kan natuurlijk niet tippen aan BG maar het is wel een aanrader (wel patchen die hap!!). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |