|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: World in conflict is gaaf ja, ik heb het laatst bij een vriend van me mogen aanschouwen (mijn pc trekt dat soort spellen niet meer). En wat betreft Neverwinter Nights 2, afgezien van de bugs is het een goed spel! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik ben Timeshift aan het downloaden, ben benieuwd.. |
|
Sinds een week weer bezig met Forza Motorsport. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hmmz, misschien zo maar eens richting winkel om Hellgate London te kopen. Schijnt een gaaf spel te zijn en op zich was de demo ook wel ok. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Viel me beetje tegen. Alles klopte wel, maar gewoon een beetje karig. En geen Le Sarthe. |
|
quote: Voor mij in elk geval wel en het is dat Twilight Princess ook op de Cube is uitgekomen, anders was het nóg een reden. |
|
quote: Ik las een review in de PCGameplay, daar vonden ze het spel maar wat tegenvallen. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik hoor erg wisselende verhalen. Ik denk dat het sterk afhangt van in hoeverre je een nieuwe Diablo verwacht. Naja, hoor ook wisselende verhalen, ik wacht nog even af. Toch weer met Eve-online begonnen Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Maar kreeg het alsnog een 8+ Dus, geen waardige Diablo-vervanger, wel een leuke game? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja twilight is al lang en breed uitgespeeld, anders zou ik me diep schamen. Me stiefbroer overweegt het een ps 3 te kopen, misschien toch maar weer wat vaker naar me oudjes dan Maar het begint wel te kriebelen zeg, zo'n wii is niet verschrikkelijk duur en spellen als super smash maken het de moeite wel waard. Darn, hadden ze twilight nou alleen op wii uitgebracht, dan wist ik wel wat me te doen stond |
|
Genoeg gave games op de Wii, ik zeg aanschaffen! |
|
quote: Dat is een juiste conclusie denk ik ja. Ik speel momenteel The Witcher, tof spel al heeft m'n computer er wat moeite mee om het vlotjes te draaien. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Inderdaad Helemaal met in het achterhoofd wat er nog allemaal uit gaat/bijna wel moet uitkomen! |
|
quote:In dat opzicht is een 360 oak lekkah. |
|
net rome gekocht voor de psp, best leuk wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ja het spel valt ook tegen, het is zelfs qua design ook behoorlijk slecht gemaakt. Een betere RPG is The Witcher, daar kan je rustig je geld voor neerleggen! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
*download* |
|
quote: Ja dat mag dus niet he "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
*annuleert* |
|
quote: Op zich wel, maar het ligt ook aan je smaak voor games. Ik ga zelf echt voor Nintendo Het gaat trouwens ook niet zo goed met Microsoft, geloof ik? Halo 3 moest de boel wat zien te redden, stond laatst ergens in de krant. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 03-11-2007 0:08] |
|
TimeShift gespeeld, gaaf spel.. En het verbaast me dat het er zo goed uitziet en toch noch goed loopt.. |
|
Ach, echt geflopt is de Xbox360 ook niet te noemen toch? De Wii is natuurlijk enorm populair, maar ik vraag me af of dat écht veel veranderd voor Microsoft en Sony, omdat Nintendo toch vooral succes behaalt doordat zij een andere, nieuwe, doelgroep aanspreken. De PSP heeft denk ik meer te lijden onder het succes van de DS dan dat de Xbox360 heeft te lijden onder het succes van de Wii. Denk ik hoor! |
|
De 360 is ook niet geflopt... maar Windows Vista wel En dat van de PSP versus de DS denk ik ook wel, maar de PS2/PS3 houden het wel weer bij. Die systemen hebben altijd al het voordeel gehad dat je oude, gekochte games er ook op kon spelen (overigens ook met de XBOX en de 360, toch?), wat bij de Wii nu voor het eerst zo is voor Nintendo (Game Boy niet meegerekend) en dan alleen met Gamecube-games. Erg sterk voordeel, dunkt mij. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 03-11-2007 0:17] |
|
quote: Ah, ik begrijp het. Of het spelen van oude games echt een groot voordeel is voor de Xbox 360 en de Playstation 3 vraag ik me af. Ik denk dat het eerder een probleem was toen de Gamecube uitkwam en daarop geen games voor de Nintendo 64 gespeeld konden worden. Nu zijn de games voor de Playstation 1 en de Nintendo 64 meer iets voor de liefhebber, die deze consoles dan ook wel in huis zal hebben. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |