|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb van de Zelda reeks alleen Ocarina of Time en The Wind Waker gespeeld, een van m'n favoriete spellen.. Nu veel bezig met Call of Duty 4 multiplayer.. |
|
vond stronghold, en stronghold crusader eerder zo vet. Dus deel 2 eens geinstalleerd, maar ziet er qua gameplay nog niet al te best uit. Nog even doorspelen, wie weet wordt het beter |
|
Ik ben weer een beetje Oblivion aan het spelen. |
|
quote: Hehe als je pc 3 jaar geleden echt een topmodel wel was ja. Gewoon naar de minimumeisen kijken. Mijn nieuwe pc trekt hem goed met alle settings op max. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Nee, tegenvaller |
|
quote: verdomme, dat vreesde ik dus al |
|
Zometeen ff een potje gears of war co-op proberen met mijn huisgenoot. hopen dat ie een beetje draait... No meat is sweater |
|
quote: N00b |
|
quote: Mag ik vragen hoe je je die gasten killed in die eerste boerderij? Daar strand ik namelijk al. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Iemand Crysis al gespeeld? is t wat? Zenial |
|
Godgloeiende wat is Assassin's Creed bruut. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: ja, heb je een goeie pc? Far Cry in de overdrive!! |
|
quote: Je speelt op "easy" neem ik aan? Sja.. Zeker in het begin als je armor nog sucked, genoeg afstand houden, geweer op semi auto zetten om kogels te sparen en voor de headshots op afstand gaan.. Maar ja kan ook gewoon naar ze toe rennen en je mes gebruiken |
|
quote: klein half uurtje gespeeld, maar al mee gekapt.. Vond t erg nep dat vijanden rood opgloeien als ze schieten, graphics vielen tegen, schieten was nep en de poppetjes vond ik wat stom.. Tegenvaller voor mij al met al. Heb de demo niet eens uitgespeeld, dus ga niet eens verder met de rest |
|
Heb je de demo van Crysis dan wel gespeeld? Of heb je een systeem uit het jaar nul? Ik herken namelijk niets wat jij over de game vind.. |
|
Crysis heeft ubergraphics, maar stiekem is het FarCry 2. |
|
O en ik speel nu Perfect World Online. Een heuse World of Warcraft killah, en ook nog eens gratisch. |
|
quote: me pc trok het wel lekker, en het was de demo. Kan best zijn dat ik de instellingen niet goed had staan, was kinda in a hurry. Was er erg enthousiast over, maar viel toen erg tegen. Wat zijn jou bevindingen dan? Ik zal het iig nog eens checken binnenkort |
|
Mijn mening op basis van de demo: Graphics zijn killer (op XP helaas alles op very high en niet max, zal ik dan toch maar een Vista dualboot maken ) AI is erg goed, als ze je je wapen horen herladen vallen ze je aan bijvoorbeeld.. De ratten! Er gaan geruchten dat er als we zeg 2 gens verder zijn met vidkaarten een patch uitkomt die nog meer eye-candy unlocked (nu zou dat je high-end systeem nog ernstig killen) Echt een next gen game dus.. Reden genoeg om de game te kopen voor mij, maar goed, eerst STALKER maar eens uit zien te spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-11-2007 12:14] |
|
Bioshock! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Next gen graphics maakt nog geen next gen game. Wat ik er zo van afleid (huisgenoten met wél vette PC's...) is het een goed uitgewerkt spel met ÜBERgraphics, maar houdt de vernieuwing dan ook echt meteen op met die graphics. Voor echte next-gen wacht ik nog wel even op Fable 2 en Spore. En stille hoop dat Starcraft 2 een nieuw era voor RTS inluidt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Sja, het blijft een FPS natuurlijk.. quote: Spore quote: Supreme Commander al gespeeld? |
|
quote: Geweer? Huh? Ik heb alleen een pistool. (Daar ga ik dus blijkbaar al) “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |