|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
|
|
haha heersch! |
|
Voor de geïnteresseerden die het nog niet wisten: de volledige C&C3 is gesignaleerd. |
|
quote: NO shit Het is wel een aardige game, veel van hetzelfde, dat wel! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Niet mijn ding om eerst 4 uur wat op te bouwen. Zodat het daarna platgewaslst kan worden door de cpu.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik ben gewoon een nostalgisch typje denk ik. Voor mijn part pakken ze de aller eerste Red Alert en maken ze er een DX9 versie van. Overigens las ik net dat S.T.A.L.K.E.R. wel een héél erg zware videokaart lust. Kijk maar even wat die HDR-settings met de framerate doet (halverwege de pagina) [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 28-03-2007 19:36] |
|
quote: Leuk artikel eigenlijk. Ik heb nu een extra GB bijgeprikt en de lange laad tijden en het gehak is hiermee compleet verholpen. Nu merk ik alleen heel duidelijk dat de video kaart het niet trekt. Misschien toch eens kijken voor zo'n mooie kaart uit de GF 8800 serie. Voor onder de 300 euro heb je al een mid range uit die serie. Stalker ziet er btw wel erg mooi uit met full dynamic aan. Helaas kan ik dat nu nog even niet draaien |
|
quote: Missies duren zo'n 30 minuten en het is ook niet echt moeilijk. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Leuk dat Resistance, maar Gears of War is natuurlijk veel toffer. |
|
quote: Mooi, waar kan ik een armor iets krijgen tegen radioactieve straling? Ik word gek als ik in gebieden rondloop die hazardous zijn... continu spuiten en zuipen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Yantar kan je dat halen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
thanks! vanavond even checken Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
http://www.dumpert.nl/mediabase/12310/fe5de945/index.html Trailer van GTA4. Ikheb nooit zo veel aan gta gedaan maar dit ziet er wel bizar mooi uit zeg |
|
Wow die achtbaan! |
|
Ja, fucking bizar. De ps3 en X360 kunnen toch wel aardig wat details uitspugen zeg |
|
Hm, is toch gewoon een filmpje, zegt verder niet zoveel, lijkt me. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Zou er bijna een Xbox 360 voor aanschaffen! Eerst maar Vice City verder uitspelen. |
|
|
|
quote: Dat zijn ingame beelden wansmaak... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Wel balen dat hij niet op de pc uit komt Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: quote: Dat kan ik me niet voorstellen. Op den duur vast wel. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja waarschijnlijk ook wel, maar word weer een half jaar wachten. En hopelijk word het dan niet zon slechte port. Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Dat kan ik me niet voorstellen.. Kan wel uit het spel komen, maar een introfilmpje of cutscene is wel andere koek als ingame beelden Ziet er gaaf uit hoor, absoluut, maar ik wil gewoon het spél zien, hoe dat eruit ziet, rondlopen, interactie met mensen en voorwerpen, noem maar op.. Wel benieuwdheid! Nu weer terug naar MArio Smash Football Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |