|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
HELP!!! ik zit nu dukenukem 3d te spelen, het level na die waar je in een duikboot eindigd (level 6 ofzo) maar ik zit helemaal vast, wie kan me helpen? edit: mn printscreen knop werkt niet en kan op google ook geen handleiding oid vinden van de levels [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-04-2007 21:53] Je moeder. |
|
quote: Je moet die duikboot op de een of andere manier vol laten lopen, dan pas kan je verder. Ik neem iig aan dat je het over DN3D-1 hebt... [Dit bericht is gewijzigd door slome op 04-04-2007 21:53] |
|
check, maar nu heb nog geen duikboot gezien. vorige level was in een gevangenis oid en eindigde op een duikboot. toen kwam ik dus in dit level wat deels in een chemische fabriek afspeelt. en een heel eind onderwater, heb alle knoppen en deuren al gehad maarja en die duikboot zegt me verder dus niks. en tis DN3d meltdown oid Je moeder. |
|
quote: Hmm, volgens mij ben ik in de war dan... Never mind. |
|
hehe shit, thanks anyway hm, zometeen spel nog maar een keer doorlopen dan Je moeder. |
|
Tja, heb Duke Nukem al in geen jaren meer gespeeld... Zowiezo speel ik de laatste tijd alleen maar C&c generals, en dat is eigenlijk maar een kutspel (dus offtopic) |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ja in-game dus! Door de game engine gerenderd dit. Dus dezelfde kwaliteit als de speler gaat zien Ennuh, 24(?) mei komt de opvolger van smash football uit op de wii met online mogelijkheden Een mooi moment om mijn wii weer eens overuren te laten maken |
|
quote: Er zitten onderin ergens 3 knoppen oid. Hier moet je weer zo'n combinatie drukken/schieten, en er gaat een luik open. Tijdje terug ook weer eens gespeeld! |
|
quote: Naja Stalker ziet er dus beter uit dan HL2. Wat betreft de techniek is het ook beter. Parallax mapping, full dynamic lighting, dynamic day/night cycle. Dat heeft HL2 gewoonweg niet. Plus het feit dat HL2 gebouwen meestal niet toegankelijk zijn, betekend dat het gewoon cardboard doosjes zijn maakt het allemaal wat minder spannend dan deze titel. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ben tegenwoordig weer helemaal verslaafd aan racegames. En dan met name... Colin McRae 2005. Gelukkig komt binnekort een nieuwe uit: Colin McRae Dirt Ik heb er nu al zin in! FREEZE |
|
quote: Hm op mijn machine ziet HL2 er degelijker uit dan STALKER... maar dat komt waarschijnlijk omdat STALKER niet te spelen is op high settings, derhalve vind ik tot nu toe HL2 geslaagder. Zitten trouwens enorm veel bugs in STALKER helaas. Ik heb het nu bijna opgegeven... heb ook niet echt een goede motivatie om het uberhaupt verder / uit te gaan spelen... maar het zal wel liggen aan het feit dat sommige gedeeltes nauwelijks speelbaar zijn en die vervelende radiation... (ook leuk in combinatie met autosave... laad je je autosave ben je al dood.) Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Er zitten idd wat bugs in ja. Dat is wel jammer. bij HL2 hebben ze btw de levels heel slim ontworpen waardoor het altijd lijkt alsof je heel veel bewegingsruimte hebt terwijl er nooit al te veel op het scherm getoverd hoeft te worden. Dat is in een volledig open wereld als die van Stalker natuurlijk ff anders. Daarnaast is de lighting van stalker echt heel mooi en daarmee ook heel zwaar. Ga maar eens 'snachts naar een gevecht tussen soldaten en stalkers kijken met alle zaklantaarns en flitsen van wapens, dat ziet er echt super mooi uit. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 05-04-2007 9:02] |
|
quote: Nauwelijks speelbaar? Ik had geen enkele problemen en zo'n goed systeem heb ik niet. Verder heb ik het op Veteran uitgespeeld en echt moeilijk is het ook niet. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nou, dan mag je mij wel eens vertellen hoe je raak schiet met de wapens in dat spel, het lijkt verdomme wel alsof die kogels na 10 meter in het niets oplossen... No meat is sweater |
|
Guild Wars iemand? |
|
quote: Zat in de beta, maar vond het uiteindelijk niks. Dus nee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Guild Wars was leuk, ging op een bepaald moment flink vervelen... En de Guild waar ik in zat zoog ook behoorlijk (regeltjes, regeltjes, regeltjes ) Speel het nu amper meer... [Dit bericht is gewijzigd door Mr.Nobody op 11-04-2007 12:48] |
|
quote: In dit spel maakt het heel erg uit wat de accuracy van je wapen is. met ruk wapens moet je dus echt dichterbij komen om flink schade te doen. Dat maakt het wel spannend imho. Guild wars heb ik wel staan maar nog niet serieus aan begonnen eigenlijk. Staat al bijna een jaar stof te verzamelen. |
|
quote: Dingen die de engine kán renderen is niet per se hetzelfde als de speler gaat zien als hij het spel speelt Bij cut scenes in game kunnen met dezelfde framerate meer effecten en dergelijke worden weergegeven dan bij in game spelen. Dit omdat een cut scene vastligt en alles dus netjes lineair wordt afgespeeld en als een speler speelt hij van het ene naar het andere schiet en kijkt en boenk en chaos! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Heb het een behoorlijke tijd gedaan, op een gegeven moment mee gestopt sindsdien nooit meer opgepakt. |
|
quote: Ik heb het een avondje gespeeld en vond er uiteindelijk niks aan beetje suf spel als je het mij vraagt.. |
|
Kane&Lynch: Deadmen Assassin's Creed Mass Effect Naar deze 3 games kijk ik erg naar uit. Alleen jammer dat mijn 360 onlangs defect is geraakt. Nu vertrouw ik dat apparaat niet meer. Opgestuurd naar Duitsland en nu maar 2 weken wachten tot ze hem weer terugsturen. |
|
26 april komt Oblivion uit voor de ps3 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |